Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Lucrările de reabilitare a tronsonului de 30 km a traseului R6 – Chișinău – Orhei – Bălți înregistrează un progres de execuție de peste 70% pe primul lot și peste 27% pe al doilea

Lucrările de reabilitare a tronsonului de 30 km a traseului R6 – Chișinău – Orhei – Bălți înregistrează un progres de execuție de peste 70% pe primul lot și peste 27% pe al doilea

Lucrările vor fi finalizate integral până în martie 2022, costul proiectului finanțat de BERD fiind de 36 de milioane de euro. Administrația de Stat a Drumurilor din Moldova anunță că reprezentanți ASDM au inspectat lucrările de reabilitare a drumului național R6 Chișinău – Orhei – Bălți (centura de ocolire a oraşului Sîngerei şi segmentul Prepelița – Sărătenii Vechi) și pregătirea șantierului cu semnalizarea rutieră corespunzătoare pentru sezonul de iarnă 2021-2022. Lucrările de reabilitare a drumului național sunt divizate în două loturi cu o lungime totală de circa 30 km și înregistrează un progres de execuție de peste 70% pe primul lot și peste 27% pe al doilea. Antreprenorul execută în prezent lucrări de așternere a stratului de bază de beton asfaltic și a stratului vegetal, instalare a bordurilor, executare a șanțurilor laterale și reparație a podurilor. “Am atenționat antreprenorul să pună accent pe lucrările de întreținere a tronsoanelor de drum în reparație și organizarea șantierelor, prin instalarea indicatoarelor de limitare a vitezei, executarea marcajului temporar, în scopul asigurării siguranței rutiere, în special în perioada de iarnă”, a comunicat directorul general interimar al ASD, Sergiu Bejan. Contractele de reparație a drumului național R6 includ reconstrucția sistemului rutier existent, reabilitarea a 10 poduri, construcția podețelor, armarea terasamentului antialunecare pe șoseaua de ocolire Sîngerei, montarea a 605 indicatoare rutiere și aplicarea marcajelor rutiere adecvate. Proiectul are o valoare de circa 36 milioane de euro, alocați Guvernului Republicii Moldova de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. Antreprenorul urmează să finalizeze integral lucrările contractuale până în luna martie a anului 2022.// 30.11.2021 — InfoMarket

Noutați dupa tema