Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2021Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Administrare publica

Noul guvern al Moldovei intenționează să inițieze proiecte majore de infrastructură rutieră și să continue negocierile cu BERD și BEI pentru conectarea nordului (Otaci) și sudului țării (Giurgiulești) utilizând rețele rutiere moderne și de înaltă calitate.

Noul guvern al Moldovei intenționează să inițieze proiecte majore de infrastructură rutieră și să continue negocierile cu BERD și BEI pentru conectarea nordului (Otaci) și sudului țării (Giurgiulești) utilizând rețele rutiere moderne și de înaltă calitate.

04.08.2021

Acest lucru este menționat în programul noului guvern, prezentat de candidatul la funcția de prim-ministru, Natalia Gavrilița. În document este menționat, de asemenea, disponibilitatea Cabinetului de miniștri de a restabili, de comun acord cu autoritățile ucrainene, tronsonul căii ferate Basarabeasca-Berezino, care asigură legătura feroviară sigură cu Ucraina. De asemenea, o prioritate separată va fi reconstruirea podurilor în toată țara ca parte a programului de reabilitare a drumurilor, depolitizarea alocărilor pentru construcția drumurilor, în special în cadrul programului local de reabilitare ...
full text

Restul materialelor

Pagina solicitata este disponibilă doar abonatilor resurselor de informatii InfoMarket:  1 din 488
2 >
ultima