Noutaţi

Straniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Transport

În 2020, în Moldova, 5 secțiuni de drum cu o lungime totală de 89,3 km, construite din împrumuturi externe, au fost date în exploatare în Moldova.

În 2020, în Moldova, 5 secțiuni de drum cu o lungime totală de 89,3 km, construite din împrumuturi externe, au fost date în exploatare în Moldova.

14.01.2021

Acest lucru a fost raportat de Administrația de Stat a Drumurilor, menționând că la începutul lunii octombrie 2020 au fost date în exploatare 44,2 km din drumul național R1, care traversează orașul Călărăși, satul Bahmut și comuna Sipoteni din raionul Călărași, precum și satele Rasvet și Bucovăț din raionul Strășeni. Costul total al construcției a fost de peste 27 mln. euro. Banii au fost alocați din fondurile Băncii Europene de Investiții. La mijlocul lunii decembrie 2020, au fost date în exploatare 2 secțiuni de drum din coridorul 11. Costul total al lucrării a fost de peste 163 mln. lei. Banii ...
full text

Restul materialelor

Pagina solicitata este disponibilă doar abonatilor resurselor de informatii InfoMarket:  1 din 412
2 >
ultima