
AirMoldova anunță o serie de modificări începând cu 9 septembrie în privința biletelor avia procurate în cazul zborurilor anulate din cauza COVID-19.
Astfel, în legătură cu trecerea la noul sistem de rezervare (Radixx), dacă ați achiziționat un bilet de avion pentru o cursă operată de AirMoldova, care a fost ulterior anulată din cauza COVID-19, puteți schimba independent biletul pentru un voucher electronic pe pagina www.airmoldova.md. Voucherul poate fi utilizat pentru a achiziționa un bilet nou sau servicii suplimentare pentru oricare dintre zborurile operate de compania aeriană. Pentru ca suma neutilizată să fie convertită într-un voucher, trebuie să trimiteți o cerere la voucher@airmoldova.md, indicând numele și prenumele pasagerului în conformitate cu biletul neutilizat; numărul biletului neutilizat, care constă din 13 cifre și începe cu 572; codul de rezervare (dacă există), care începe cu litera „P” sau „Q” și este format din 5 caractere (litere/cifre); numărul zborului (sau direcția) și data plecării zborului anulat; numărul de telefon. După ce compania aeriană a procesat solicitarea dvs., va fi transmis numărul voucherului și codul PIN prin e-mail. În viitor, numărul voucherului și codul PIN pot fi utilizate la cumpărarea unui bilet de avion sau a unui serviciu suplimentar pentru orice zbor al companiei pe site-ul oficial www.airmoldova.md, pentru aceasta trebuie să indicați numărul și codul PIN a voucherului la finalizarea rezervării pe pagina de plată. Din cauza volumului crescut de muncă preconizat, procesarea cererii poate dura până la 5 zile lucrătoare. Cererile care nu au legătură cu schimbul de bilete de avion pentru vouchere trimise la voucher@airmoldova.md nu vor fi procesate. // 09.09.2021 – InfoMarket.