Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reparația tronsonului de drum național R33 Hîncești - Lăpușna - M1, în cadrul proiectului finanțat de BERD în valoare de 38,7 milioane de euro, se desfășoară conform graficului și este realizată în proporție de 32%

Reparația tronsonului de drum național R33 Hîncești - Lăpușna - M1, în cadrul proiectului finanțat de BERD în valoare de 38,7 milioane de euro, se desfășoară conform graficului și este realizată în proporție de 32%

Acest lucru a fost comunicat de Administrația Națională a Drumurilor, menționând că lungimea totală a tronsonului este de 37,2 km și traversează o serie de localități din raionul Hîncești. Reconstrucția acestui tronson de drum a început în aprilie 2024, iar termenul prevăzut pentru finalizarea lucrărilor este octombrie 2026. Modernizarea drumului R33 va contribui în mod direct la dezvoltarea infrastructurii regionale, la creșterea siguranței rutiere și la îmbunătățirea condițiilor de circulație, atât pentru locuitorii regiunii, cât și pentru toți participanții la trafic. Acest proiect va contribui la dezvoltarea economică a regiunii, la creșterea eficienței transportului și la reducerea timpului de călătorie, ceea ce va aduce beneficii atât participanților la trafic, cât și comunității locale. Anterior s-a anunțat că drumul R33 Hîncești-Lăpușna va fi reparat de compania turcă ONUR. Repararea acestui tronson face parte din proiectul „Reabilitarea drumurilor în Moldova IV”, în valoare de 38,7 milioane de euro, finanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. // 05.05.2025 — InfoMarket

Noutați dupa tema