Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În Moldova au fost construite 19 din cele 33 de stații moderne planificate pentru așteptarea transportului pe drumurile publice naționale.

În Moldova au fost construite 19 din cele 33 de stații moderne planificate pentru așteptarea transportului pe drumurile publice naționale.

Acest lucru a fost comunicat de Administrația de Stat a Drumurilor, menționând că instalarea și construcția altor astfel de pavilioane este în plină desfășurare. Construcția pavilioanelor moderne de așteptare a transportului pentru pasageri face parte din proiectele de dezvoltare a infrastructurii rutiere și de transport public, care au drept scop facilitarea deplasării și asigurarea confortului și siguranței utilizatorilor drumurilor. Pavilioanele se construiesc după un proiect standard modern, caracterizat de un design inovator și funcțional. Aceste structuri metalice ușoare cu panouri din sticlă securizată sunt prevăzute cu scaune din lemn, coșuri de gunoi, suporturi de iluminat public și două panouri fotovoltaice. Proiectul include, de asemenea, amenajarea peisagistică și construcția de pavaje pentru a oferi un mediu complet și funcțional pentru utilizatori. Până în prezent, 19 astfel de pavilioane moderne au fost construite în raioanele Orhei, Rezin, Telenești, Drochia, Rîșcani, Soroca, Florești, Șoldănești, Strășeni, Călărași, Ungheni și Fălești, precum și în mun. Chișinău. Lucrările de instalare a încă 14 astfel de stații de așteptare pentru transport continuă în alte raioane ale țării: Cimișlia, Căușeni, Taraclia, Novoaneni, Hîncești și altele. Proiectul prevede construcția a 33 de astfel de pavilioane. Lucrările sunt efectuate în conformitate cu Programul de alocare a Fondului rutier pentru drumurile publice naționale pentru anul 2023. Datorită construcției noilor pavilioane de așteptare a transportului pe drumurile publice naționale, pasagerii vor aștepta transportul public doar în locurile special amenajate, vor avea parte de confort și protecție pe timp de ploaie, căldură etc. // 03.01.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema