Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Biroul științific și de proiectare INJPROIECT a fost recunoscut drept câștigător al unui contract în valoare de circa 54 milioane de lei pentru proiectarea reconstrucției podurilor de trecere pe drumul R6 Chișinău-Orhei - Bălți.

Biroul științific și de proiectare INJPROIECT a fost recunoscut drept câștigător al unui contract în valoare de circa 54 milioane de lei pentru proiectarea reconstrucției podurilor de trecere pe drumul R6 Chișinău-Orhei - Bălți.

Acest lucru a fost anunțat de Administrația de Stat a Drumurilor, menționând că aceste treceri de poduri au o intensitate sporită a traficului, cu un trafic mediu zilnic de circa 50.000 de unități de transport, în timp ce media de perspectivă este estimată la circa 138.000 de unități de transport. "Cifrele reflectă importanța strategică a acestor obiective și necesitatea reconstruirii eficiente a trecerilor de poduri pentru a asigura un trafic sigur și fluent, adaptat la cerințele unui trafic în continuă creștere. Obiectivul principal este realizarea conformității cu standardele tehnice actuale în contextul creșterii constante a numărului de vehicule", a precizat Administrația de Stat a Drumurilor. Contractul are o valoare de aproximativ 54 de milioane de lei, inclusiv TVA. Banii sunt alocați din Fondul Rutier. "Este necesară reconstrucția trecerilor de poduri în vederea extinderii capacității acestora, precum și lărgirea drumului M1 de la 2 la 4 benzi pe tronsonul inclus în zona de interschimbare. Această inițiativă va spori siguranța și fluiditatea traficului, contribuind astfel la îmbunătățirea eficienței transportului, la reducerea timpului de călătorie și la consolidarea infrastructurii rutiere din regiune", a precizat Administrația de Stat a Drumurilor. // 30.11.2023 - InfoMarket.

Noutați dupa tema