Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volumul traficului de marfă în Moldova, în februarie 2021, a scăzut cu 23,5%, iar în ianuarie-februarie 2021 - cu 19,8%.

Volumul traficului de marfă în Moldova, în februarie 2021, a scăzut cu 23,5%, iar în ianuarie-februarie 2021 - cu 19,8%.

Potrivit InfoMarket, datele Biroului Național de Statistică arată că volumul transportului de marfă pe cale feroviară, rutieră, fluvială și aeriană, în februarie 2021, a fost de 932,8 mii tone, cu 23,5% mai puțin decât în aceeași lună a anului precedentul anului. În același timp, în februarie 2021, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, volumul transportului de marfă pe calea ferată a scăzut cu 44,3% - la 191,5 mii tone, pe drum - a scăzut cu 15% - la 737,3 mii tone, prin transportul aerian - a scăzut cu 3,2% - la 0,1 mii tone, iar prin transportul fluvial - a scăzut cu 46,6% - la 3,9 mii tone. a fost egal cu 1 milion 744,6 mii tone, adică cu 19,8% mai puțin decât în aceeași perioadă din 2020. Cea mai mare parte a încărcăturii este încă transportată pe cale rutieră (79,2% din total). Astfel, volumul transportului rutier de marfă în ianuarie-februarie 2021 s-a ridicat la mai mult de 1 milion 380,9 mii tone, adică cu 11,2% mai puțin decât în aceeași perioadă a anului 2020. luna 2021 a fost asigurat de întreprinderile din mun. Chișinău - 55,1% din total, urmată de companiile de transport din regiunile de dezvoltare Centru - 24,1%, Nord - 13,8%, Sud - 4,6% și Găgăuzia - 2,4%. Transportul aerian de marfă în ianuarie-februarie 2021 s-a ridicat la 0,2 mii tone, în scădere cu 9,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar transportul fluvial - a crescut cu 53,9% - la 23,4 mii tone. // 04/16 / 2021 - InfoMarket

Noutați dupa tema