Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 2020, volumul de marfă transbordată prin portul Giurgiulești s-a ridicat la 934 mii tone față de 1 milion de tone cu un an mai devreme.

În 2020, volumul de marfă transbordată prin portul Giurgiulești s-a ridicat la 934 mii tone față de 1 milion de tone cu un an mai devreme.

Această cifră a fost atinsă în pofida scăderii cu 50% a exporturilor de cereale anul trecut și a dificultăților cauzate de pandemie. Potrivit Danube Logistics, acest lucru a fost discutat, printre altele, în timpul vizitei în portul Giurgiulești a Ambasadorului Olandei în România și Moldova Roelof van Ees și a șefului Biroului Ambasadei Olandei în țara noastră Floris van Eijk, iar subiectele cheie discutate în cadrul vizitei diplomaților olandezi s-a axat pe proiecte operaționale și de construcții la port. CEO-ul Danube Logistics, Mathias von Tucher, a menționat că portul Giurgiulești continuă să sprijine comerțul internațional al Moldovei, în ciuda dificultăților cauzate de pandemie și, în special, a reducerii exporturilor de cereale cu 50%, adică cu 250 de mii de tone comparativ cu 2019, din cauza unei recolte slabe. Cu toate acestea, potrivit acestuia, în 2020 portul a gestionat 934 mii tone de marfă, ceea ce dovedește importanța transportului liber de mărfuri pe nave maritime și fluviale pentru importatorii și exportatorii moldoveni. // 26.02.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema