Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 2020, au fost puse în funcțiune 5 secțiuni de drumuri naționale și un pod, cu o valoare totală de peste 204 milioane de lei.

În 2020, au fost puse în funcțiune 5 secțiuni de drumuri naționale și un pod, cu o valoare totală de peste 204 milioane de lei.

Potrivit Administrației de Stat a Autostrăzilor, Fondul Rutier a alocat fonduri pentru repararea și construcția drumurilor și a unui pod. În special, la sfârșitul lunii iulie, comitetul de selecție a aprobat finalizarea și punerea în funcțiune a tronsoanelor de drum ale drumurilor naționale G91 și G92 cu o valoare totală de 66 milioane lei. O porțiune de peste 8 km lungime pe drumul național G91 traversează așezările Grozesti, Zberoaia și Bălăuresti din raionul Nisporeni. A doua secțiune, lungă de 3,2 km, este situată lângă satul Marinici din aceeași zonă și face parte din drumul național G92. La mijlocul lunii Octombrie, a fost pus în funcțiune o porțiune de 10 km din drumul național M1. Lucrarea a costat 52 de milioane de lei. Secțiunea de drum se află în apropierea așezărilor Condrița din municipiul Chișinău și Suruceni din regiunea Ialoveni. La sfârșitul anului, a fost pus în funcțiune un pod peste râul Răut, parte a drumului național G52, care face legătura între satele Prodănești, Ștefănești, Chițutești și Cașunca din raionul Florești. Lungimea podului reparat (buget - aproximativ 17 milioane de lei) este de aproximativ 57 de metri, lățimea - peste 12 metri. Tot în 2020, au fost puse în funcțiune două secțiuni ale drumului național G109 cu o lungime totală mai mare de 4,1 km. Primul segment, lung de 1,9 km, traversează satele Speia, Telița-Nouă și Bulboaca din raionul Anenii-Noi. Reparația sa a costat peste 36 de milioane de lei. A doua secțiune trece prin satul Spei, raionul Anenii-Noi. Lungimea acestuia este de 2,2 km, iar costul lucrărilor de renovare depășește 33 de milioane de lei. // 25.01.2021 - InfoMarket.