Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reparația drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți este planificată să fie finalizată până în martie 2022, costul proiectului fiind de 36 mln. euro.

Reparația drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți este planificată să fie finalizată până în martie 2022, costul proiectului fiind de 36 mln. euro.

Acest lucru a fost anunțat de directorul general interimar al Administrației de Stat a Drumurilor din Moldova, Veaceslav Potop, în cadrul unei întâlniri oficiale cu conducerea companiei contractante turcești ONUR Taahut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi AS, unde părțile au discutat despre progresul lucrărilor de refacere a secțiunii drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți (drumul de ocolire al orașului Sîngerei și secțiunea Prepelița-Sărătenii Vechi) și pregătirea șantierului cu instalarea de indicatoare rutiere adecvate pentru sezonul de iarnă 2020-2021. După cum s-a menționat, lucrările efectuate la repararea porțiunii de drum menționate, cu o lungime totală de aproximativ 30 km, au fost parțial conservate pentru perioada rece. În prezent, lucrările de reparații la poduri se desfășoară pe drumul în curs de reparație, împărțit în două secțiuni (drumul de ocolire al orașului Sîngerei și secțiunea Prepelița-Sărătenii Vechi), care pot fi efectuate în condițiile meteorologice actuale. „Administrația efectuează o monitorizare sistematică a stării șantierelor de construcții pentru a asigura deplasarea lină a vehiculelor în condițiile de iarnă. Lucrăm eficient cu antreprenorul și oferim sprijinul necesar pentru ca reparația drumului național R6 să fie finalizată până în martie 2022”, a spus Veaceslav Potop. Proiectul, în valoare de 36 mln. euro, prevede repararea asfaltului drumului național, reconstrucția a 10 poduri și consolidarea terasamentului pentru a preveni alunecările de teren în zona drumului de ocolire a orașului Sîngerei. Lucrările de renovare au fost începute la începutul lunii martie 2020 și ar trebui finalizate până în martie 2022. // 21.01.2021 - InfoMarket.