Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Strategia pentru dezvoltarea infrastructurii pentru transportul alternativ din Chișinău a fost prezentată pentru consultări publice.

Strategia pentru dezvoltarea infrastructurii pentru transportul alternativ din Chișinău a fost prezentată pentru consultări publice.

Proiectul a fost dezvoltat de Primăria Chișinău, cu sprijinul asociației publice ECOPRO în parteneriat cu PNUD Moldova, Green City Lab și Automobil Club Moldova. Strategia a fost dezvoltată în legătură cu creșterea numărului de cetățeni care preferă să se deplaseze prin oraș cu transport alternativ (bicicletă, scuter etc.). Scopul proiectului este de a îmbunătăți mobilitatea urbană, situația mediului și sănătatea publică prin integrarea bicicletelor și a altor transporturi alternative în sistemul general al infrastructurii de transport urban ca mod de transport cu drepturi depline. Principalele rezultate așteptate după implementarea Strategiei pentru dezvoltarea infrastructurii pentru transportul alternativ în Chișinău până în 2026 sunt: crearea unei rețele de rute alternative de transport cu o lungime totală de 200 km, care va conecta toate sectoarele Chișinăului; schimbarea atitudinii rezidenților față de transportul alternativ; o creștere a ponderii transportului alternativ în raport cu ponderea totală a mișcărilor zilnice a tuturor tipurilor de transport până la 1%; o creștere a numărului de parcări de biciclete lângă agențiile guvernamentale, instituțiile de învățământ și centrele de agrement. Proiectul de strategie poate fi găsit pe site-ul www.chisinau.md, iar opiniile și propunerile privind strategia sunt acceptate electronic https://forms.gle/Mw1x5VC33soQhHfo7. // 03.03.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema