Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În luna aprilie, traficul de pasageri al aeroportului Internațional Chișinău a constituit 388 122 de pasageri, depășind cu 60% (+145,6 mii) indicatorii din aprilie 2024

În luna aprilie, traficul de pasageri al aeroportului Internațional Chișinău a constituit 388 122 de pasageri, depășind cu 60% (+145,6 mii) indicatorii din aprilie 2024

Potrivit administrației aeroportului, destinațiile cu cea mai mare creștere a traficului de pasageri în aprilie 2025 au fost: Istanbul - 14 311 pasageri, Sharm el-Sheikh - 10 381 pasageri, Viena - 9 665 pasageri, București - 8 364 pasageri, Varșovia - 7358 pasageri, Milano - 6 548 pasageri, Londra - 6 426 pasageri, Paris - 5 316 pasageri, Frankfurt - 5 132 pasageri, Roma - 4 696 pasageri, Verona - 3 721 pasageri, Bruxelles - 3 415 pasageri, Bologna - 3 220 pasageri, Berlin - 3 136 pasageri, Veneția - 3 030 pasageri, Riga - 2 983 pasageri, Dublin - 2 902 pasageri, Barcelona - 2 384 pasageri. În același timp, traficul de pasageri pe noile destinații a fost de 51.261 de pasageri (13,21% din total): Istanbul (Aeroportul Sabiha Gokcen) - 12.543 de pasageri, Abu Dhabi - 9.215 pasageri, Dortmund - 4 578 pasageri, Memmingen - 4 262 pasageri, Bruxelles (Charleroi) - 3 120 pasageri, Nürnberg - 2 624 pasageri, Riga - 2 983 pasageri, Köln - 2 106 pasageri, Hamburg - 2 078 pasageri, Stuttgart - 1 999 pasageri, Praga - 2 447 pasageri, Manchester - 1 687 pasageri, Torino - 833 pasageri, Bremen - 786 pasageri. Volumul transporturilor de marfă a fost de 190,4 tone. // 07.05.2025 – InfoMarket.

Noutați dupa tema