Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

România a aprobat noi derogări pentru transportul containerelor de marfă moldovenești din/către portul Constanța.

România a aprobat noi derogări pentru transportul containerelor de marfă moldovenești din/către portul Constanța.

Acest lucru a fost comunicat de Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale din Republica Moldova, menționând că, în urma demersurilor întreprinse de autoritățile române pentru facilitarea transportului de mărfuri din Republica Moldova către portul Constanța, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii din România a aprobat noi derogări de la aplicarea tarifelor prevăzute pentru depășirea greutății și dimensiunilor maxime admise, aplicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Derogările se aplică vehiculelor rutiere înmatriculate în România și Republica Moldova, care îndeplinesc o serie de condiții și urmează un traseu autorizat din portul Constanța până la punctul de trecere a frontierei Albița și înapoi. Lungimea totală a traseului este de aproximativ 520 km. Se menține valabilitatea autorizațiilor de transport special eliberate înainte de data adoptării prezentului ordin, iar traseul autorizat este valabil în ambele sensuri. Informații mai detaliate sunt disponibile pe site-ul web al Ministerului moldovean al Infrastructurii și Dezvoltării Regionale și al Ministerului român al Transporturilor și Infrastructurii. // 14.04.2022 – InfoMarket

Noutați dupa tema