Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reabilitarea tronsonului de 83 km al drumului național R34 Hîncești-Leova-Cahul-Giurgiulești, în lungime de 83 km, va fi finalizată până la sfârșitul lunii februarie 2023, proiectul finanțat de BERD având un cost de 56 de milioane de euro.

Reabilitarea tronsonului de 83 km al drumului național R34 Hîncești-Leova-Cahul-Giurgiulești, în lungime de 83 km, va fi finalizată până la sfârșitul lunii februarie 2023, proiectul finanțat de BERD având un cost de 56 de milioane de euro.

Nunțul a fost făcut de reprezentanții Administrației de Stat a Drumurilor, care au discutat au discutat în cadrul unei ședințe cu antreprenorul OZKA Inșaat A.S. (Turcia) pe marginea reabilitării a 83 de km ai drumului național R34 Hîncești – Leova – Cahul – Giurgiulești. În cadrul ședinței, s-a discutat despre problemele întâlnite de antreprenor în urma lucrărilor de construcție, cum ar fi: aprovizionarea materialelor necesare pentru straturile asfaltice cât și a elementelor prefabricate pentru construcția podurilor și podețelor. Lucrările de reabilitare sunt divizate în două loturi și înregistrează un progres de execuție de peste 15 %. În prezent, antreprenorul execută lucrări de terasamente, de consolidare pe sectoarele cu risc de alunecări de teren, de frezare, așternere a straturilor de reciclare cât și construcție a podețelor. În urma întrevederii, au fost stabilite acțiunile necesare pentru a accelera progresul lucrărilor. Contractul semnat cu OZKA are o valoare totală de peste 56 milioane de euro, bani acordați Guvernului Republicii Moldova prin împrumut de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. Antreprenorul și-a asumat obligația să finalizeze integral lucrările la sfârșitul lunii februarie a anului 2023. În ansamblu, proiectul de reabilitare a segmentului de drum național R34 Hîncești-Leova-Cahul-Giurgiulești include reconstrucția rețelei de drumuri existente, restaurarea a 9 poduri și 57 de poduri tubulare mici, construcția stațiilor de transport public și restabilirea iluminatului stradal în localități. // 25.03.2022 - InfoMarket.

Noutați dupa tema