Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Primăria Chișinău va achiziționa 100 de autobuze noi de la uzina de automobile din Minsk (MAZ).

Primăria Chișinău va achiziționa 100 de autobuze noi de la uzina de automobile din Minsk (MAZ).

Potrivit serviciului de presă al primăriei, întreprinderea belorusă MAZ a fost anunțată câștigătoarea licitației pentru achiziționarea a 100 de autobuze noi pentru completarea parcului Î.M. „Parcul Urban de Autobuze". Oferta acestei fabrici a fost recunoscută ca fiind cea mai bună dintre cele 6 oferte depuse de participanții la licitația organizată de primărie: MAZ s-a oferit să cumpere 100 de autobuze de la aceasta pentru 116 mii de euro cu o garanție de 72 de luni. La licitație au participat și companiile Isuzu Anadolu (124 mii euro), Xiamen King Long (125 mii euro), BMC Otomotiv (135,5 mii euro), Otokar Otomotiv (141,5 mii euro și Temsa (152 mii euro), precum și ofertele cu privire la garanție a variat de la 48 la 78 de luni. ”Primăria notează că în perioada de garanție MAZ va fi obligată să furnizeze servicii, care implică înlocuirea componentelor, întreținerea sistemelor de aer condiționat și a consumabilelor. La sfârșitul lunii februarie, primăria a anunțat o licitație repetată pentru achiziționarea a 100 de autobuze noi pentru municipalitate, alocând 270 de milioane de lei pentru aceasta (rezultatele primei licitații desfășurate în 2020 au fost anulate). Autobuzele noi ar trebui să aibă o lungime de 12 metri, echipate cu un interior și un exterior sistem de supraveghere video, precum și un sistem de aer condiționat care trebuie livrat la Chișinău în termen de 6 luni de la data semnării contractului de cumpărare. // 27.04.2021 – InfoMarket

Noutați dupa tema