Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În prima jumătate a anului 2024, traficul de pasageri pe Aeroportul Chișinău a totalizat 1 milion 646,8 mii pasageri, depășind cu 39,1% indicatorii din aceeași perioadă a anului 2023.

În prima jumătate a anului 2024, traficul de pasageri pe Aeroportul Chișinău a totalizat 1 milion 646,8 mii pasageri, depășind cu 39,1% indicatorii din aceeași perioadă a anului 2023.

Potrivit Aeroportului Internațional Chișinău, prognoza traficului de pasageri pentru ianuarie-iunie anul curent a fost depășită cu 12,8%. Creșterea totală a numărului de pasageri în prima jumătate a anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, s-a ridicat la 462.534 de persoane. Traficul de pasageri în iunie 2024 a totalizat 444158 pasageri, ceea ce reprezintă cu 69,5% (182130 pasageri) mai mult decât în iunie 2023. Previziunile privind traficul total de pasageri pentru iunie 2024 au fost depășite cu 32,6%. Cea mai mare creștere a traficului de pasageri în iunie 2024 a fost înregistrată pe următoarele curse: Chișinău-Antalya - 39.422 pasageri; Chișinău-Londra - 20.589 pasageri; Chișinău-Istanbul - 10.766 pasageri; Chișinău-Tel Aviv - 10.308 pasageri; Chișinău-Milano - 7.692 pasageri; Chișinău-Iraclion - 7.207 pasageri; Chișinău-Roma - 6.987 pasageri; Chișinău-Frankfurt pe Main - 5944 pasageri; Chișinău-Sharm El Sheikh - 5518 pasageri; Chișinău-Veneția - 5459 pasageri; Chișinău-Viena - 4815 pasageri; Chișinău-Tbilisi - 3908 pasageri; Chișinău-Bologna - 3896 pasageri; Chișinău-Paris - 3249 pasageri. În același timp, în luna iunie a acestui an, pe rutele noi au fost transportați 22 369 pasageri (5,04% din traficul total de pasageri): Chișinău-Budapesta - 3.861 pasageri; Chișinău-Istanbul (SAW) - 3.520 pasageri; Chișinău-Atena - 2.744 pasageri; Chișinău-Enfida - 2.649 pasageri; Chișinău-Riga - 2.467 pasageri; Chișinău-München - 2.053 pasageri; Chișinău-Stuttgart - 1.569 pasageri; Chișinău-Köln - 1.474 pasageri; Chișinău-Praga - 1.073 pasageri; Chișinău-Dubai - 959 pasageri. Datele pentru segmentul de mărfuri în iunie 2024 arată că au fost transportate aproximativ 64 tone, indicatorul fiind realizat pentru această perioadă în proporție de 106,7%.// 08.07.2024 - InfoMarket.

Noutați dupa tema