Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În perioada ianuarie – iunie curent, traficul de pasageri pe Aeroportul Chișinău a totalizat 1 milion 646,8 mii persoane, ceea ce reprezintă un record pentru prima jumătate a anului.

În perioada ianuarie – iunie curent, traficul de pasageri pe Aeroportul Chișinău a totalizat 1 milion 646,8 mii persoane, ceea ce reprezintă un record pentru prima jumătate a anului.

Datele au fost prezentate de ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu, menționând că, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, traficul de pasageri pe aeroportul din capitală a crescut cu 39 la sută. Principalele motive ale acestei creșteri au fost deschiderea de noi rute și creșterea numărului de companii care au reluat sau au început zborurile de pe aeroportul din Chișinău. Potrivit lui Andrei Spînu, prognozele arată că creșterea traficului de pasageri va continua. "Fluxul de pasageri va crește constant. Continuăm negocierile cu multe companii aeriene pentru a extinde numărul de rute de pe aeroportul din Chișinău. Aceste cifre confirmă ceea ce am subliniat în repetate rânduri: infrastructura actuală a aeroportului nu va mai putea face față fluxului în creștere de pasageri. Suntem conștienți de congestionarea actuală a aeroportului, care va crește odată cu creșterea numărului de pasageri. Există o singură cale de ieșire: investiții serioase în aeroport. Din acest motiv, am anunțat că vom efectua cât mai curând posibil un studiu de fezabilitate pentru construirea unui nou terminal, a unei parcări, a unei piste și a altor tehnologii necesare pentru buna funcționare a aeroportului. Investițiile necesare sunt estimate la 250-300 de milioane de euro", a subliniat ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale. // 03.07.2024 - InfoMarket.

Noutați dupa tema