Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Repararea podului de pe autostrada M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești în apropierea satului Sagaidacul Nou din raionul Cimișlia este realizat în proporție de 58% și va fi finalizat până la sfârșitul anului 2024.

Repararea podului de pe autostrada M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești în apropierea satului Sagaidacul Nou din raionul Cimișlia este realizat în proporție de 58% și va fi finalizat până la sfârșitul anului 2024.

Acest lucru a fost anunțat de directorul general al Administrației de Stat a Drumurilor, Serghei Bejan, care a vizitat șantierul. În cadrul vizitei, a fost verificat progresul și calitatea lucrărilor, inclusiv respectarea termenelor și a regulilor de siguranță. Serghei Bejan a declarat că lucrările de reparație la acest șantier se desfășoară conform planului, cu un control constant asupra respectării normelor tehnice. De asemenea, este asigurată respectarea strictă a normelor de siguranță și finalizarea la timp a fiecărei etape. "Acest proiect va îmbunătăți semnificativ mobilitatea și siguranța rutieră în regiune, oferind o infrastructură rutieră modernă și eficientă pentru comunitățile locale", a declarat directorul general al Administrației de Stat a Drumurilor. Amintim că, acest traseu un nod rutier important care oferă acces la satele Sagaidacul Nou, Satul Nou, Mihailovca și conectează Chișinăul cu orașele importante din sudul Moldovei. // 02.07.2024 - InfoMarket.

Noutați dupa tema