Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Începând cu 1 iulie, tarifele pentru călătoriile cu troleibuzul și autobuzul in Chișinău, inclusiv  in suburbiile capitalei, vor fi de 6 lei.

Începând cu 1 iulie, tarifele pentru călătoriile cu troleibuzul și autobuzul in Chișinău, inclusiv in suburbiile capitalei, vor fi de 6 lei.

Noile tarife au fost anunțate de către Primăria Chișinău. Noile tarife sunt calculate după o nouă metodologie, aprobată de Consiliul Municipal Chișinău în această săptămână și sunt menite să echilibreze cheltuielile pentru întreținerea rețelei de transport public. Pasagerii care folosesc transportul în comun vor putea achiziționa abonamente în condiții mai avantajoase. Un abonament lunar va costa 234 de lei pentru o lună, 594 de lei - pentru 3 luni, iar 972 de lei - pentru 6 luni. Biletele vor fi unificate pentru troleibuze și autobuze din Chișinău și suburbii. Abonamentele sunt vândute la peste 40 de puncte de vânzare, inclusiv în stațiile de troleibuz și de autobuz. În același timp, pentru unele categorii de cetățeni (copii sub 7 ani, elevi din clasele 1-4, seniori, persoane cu dizabilități, funcționari publici, carabinieri, deținători ai unor distincții de stat, veterani de război, cetățeni de onoare, victime ale represiunii, angajați ai unor servicii speciale), tarifele vor fi gratuite. În același timp, mai multe categorii de persoane vor putea cumpăra bilete la preț redus (elevi, studenți, angajați din învățământ, părinți care cresc copii în familii monoparentale sau părinți cu mulți copii). Ultima dată tarifele pentru transportul public în Chișinău au fost modificate în 2009. Tariful, începând cu 1 iulie, va fi de 6 lei în Chișinău și 6 lei în suburbia capitalei. // 17.06.2022 – InfoMarket

Noutați dupa tema