Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Administrația de Stat a Drumurilor desfășoară o cercetare privind optimizarea traficului rutier între 3 drumuri naționale ale țării.

Administrația de Stat a Drumurilor desfășoară o cercetare privind optimizarea traficului rutier între 3 drumuri naționale ale țării.

Anunțul a fost făcut de către instituție, care a menționat că a desfășurat un recensământ al transportului auto, care traversează nodul rutier dintre drumurile M1 Frontiera cu România – Leușeni – Chișinău – Dubăsari – frontiera cu Ucraina, M5 Frontiera cu Ucraina – Criva – Bălți – Chișinău – Tiraspol – frontiera cu Ucraina și R6 Chișinău – Orhei – Bălți. Este menționat că având în vedere creșterea considerabilă a numărului de vehicule, a devenit necesară stabilirea exactă a cifrei unităților de transport, care circulă pe drumurile publice în prezent, precum și determinarea componenței traficului în funcție de tipul de vehicul – autoturisme, camioane, autobuze și altele. În acest sens, a fost organizat recensământul transportului, care circulă prin nodul rutier în direcțiile Chișinău, Leușeni, Dubăsari, Bălți și Tiraspol, cu instalarea camerelor video pentru înregistrarea unităților de transport și realizarea fotografiilor cu drona. Datele statistice obținute în cadrul recensământului vor sta la baza elaborării unui studiu, care va stabili căile de dezvoltare și modernizare a nodului rutier. Studiul are drept scop fluidizarea traficului în regiune și sporirea capacității de traversare a podurilor de către unitățile de transport de mare tonaj. Rezultatele recensământului vor fi disponibile în decurs de câteva săptămâni. // 24.06.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema