Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

O porțiune de 83 de kilometri din drumul național Hâncești-Leova-Cahul-Giurgiulești va fi reabilitată până la sfârșitul lunii februarie 2023, costul proiectului finanțat de BERD fiind de peste 56 de milioane de euro.

O porțiune de 83 de kilometri din drumul național Hâncești-Leova-Cahul-Giurgiulești va fi reabilitată până la sfârșitul lunii februarie 2023, costul proiectului finanțat de BERD fiind de peste 56 de milioane de euro.

În cadrul unei întruniri, conducerea Administrației de Stat a Drumurilor a discutat cu antreprenorul OZKA Inșaat A.S.(Turcia) referitor la implementarea contractului privind reabilitarea a 83 de km ai drumului național R34, ce traversează raioanele Hîncești, Leova și Cantemir. Antreprenorul informează că în prezent pe drumul R34 Hîncești – Leova – Cahul – Giurgiulești sunt executate lucrări de consolidare a terasamentului prin construcția pereților de sprijin în regiunea cu risc sporit de alunecări de teren, reciclare la rece a asfaltului uzat a 5 sectoare de drum cu o lungime totală de 4 km și lucrări de defrișare. De asemenea, compania asigură că își asumă angajamentul de a efectua lucrările în termenul stabilit contractual. Proiectul privind reabilitarea traseului național R34 include reconstrucția sistemului rutier existent, reabilitarea a 9 poduri și a 57 de podețe tubulare, amenajarea stațiilor de așteptare a transportului public și restabilirea iluminatului stradal în localități. “Îmbunătățirea condițiilor de circulație rutieră a traseului național va asigura dezvoltarea infrastructurii, accesul cetățenilor către instituții de menire socială și instituirea unor măsuri de protecție împotriva inundațiilor din unele regiuni. Este important să asigurăm calitatea lucrărilor și respectarea termenilor contractuali’’, a comunicat Directorul General Interimar al ASD, Veaceslav Potop. Proiectul de reparație a traseului național R34 se desfășoară din împrumutul de peste 56 milioane de euro acordat Guvernului Republicii Moldova de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. //22.06.2021 — InfoMarket.

Noutați dupa tema