Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Circulația trenurilor prin punctul de joncțiune de cale ferată din Bălți a fost suspendată aseară pe o perioadă nedeterminată.

Circulația trenurilor prin punctul de joncțiune de cale ferată din Bălți a fost suspendată aseară pe o perioadă nedeterminată.

Reprezentanții CFM de la Bălți au emis un ordin de sistare a circulației pe tronsonul de cale ferată, care se află sub jurisdicția structurii locale, din cauza inactivității lucrătorilor din direcție, nemulțumiți de neachitarea salariilor timp de cinci luni. În primul rând, este vorba despre închiderea traficului de trenuri între Bălți și Râbnița și între Bălți și Ungheni. Așa cum a explicat președintele comitetului sindical al angajaților feroviari din Bălți, Andrei Țâbârnac, muncitorii au anunțat despre sistare pe 4 mai. Conform regulilor, într-o situație în care nu există inspecția liniilor, conducătorul local limitează mai întâi viteza pe un anumit sector al căii ferate și apoi închide traficul pe linii, ceea ce s-a întâmplat în seara de ieri. De la ora 20:30, circulația dintre stațiile Buciumeni (18 km de la Ungheni) și Mateuți (lângă Râbnița) a fost oprită. Adică, trenurile nu pot circula atât în direcția Ungheni, cât și în direcția Râbnița. Așa cum a anunțat Comitetul sindical din Bălți al CFM, muncitorii așteapăt să le fie achitate salariale pentru cinci luni conform unui anumit program. Până în prezent, nu s-au efectuat plăți. Lucrătorii feroviari protestează de-a lungul întregii țări de luni de zile. // 07.05.2021 — InfoMarket

Noutați dupa tema