Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

AI poate crea acum o replică a personalității tale. Un interviu de doar două ore este suficient, potrivit unei cercetări a Stanford și Google DeepMind

AI poate crea acum o replică a personalității tale. Un interviu de doar două ore este suficient, potrivit unei cercetări a Stanford și Google DeepMind

Imaginați-vă că vă așezați într-un fotoliu și discutați timp de două ore cu un model AI. O voce prietenoasă te ghidează printr-o conversație care variază de la copilărie, de la cariera ta, până la gândurile pe care le ai cu privire la intenția de a emigra, de pildă. În scurt timp, o replică virtuală a ta îți va „fura” valorile și preferințele cu o acuratețe uimitoare.

Acest lucru este acum posibil, potrivit unui nou articol al unei echipe care include cercetători de la Stanford și Google DeepMind, care a fost publicat pe arXiv și care nu a fost încă revizuit de colegi.
Condusă de Joon Sung Park, un doctorand în informatică la Stanford, echipa a recrutat 1.000 de oameni care variau în funcție de vârstă, sex, rasă, regiune, educație și ideologie politică. Ei au fost plătiți până la 100 USD pentru participare.

Din interviurile cu aceștia, echipa a creat replici virtuale ale acelor indivizi. Ca un test al modului în care clonele și-au imitat omologii umani, participanții au făcut o serie de teste de personalitate, sondaje și jocuri de logică, de câte două ori cu fiecare, la câte două săptămâni distanță; apoi „clonele” au efectuat aceleași exerciții. Rezultatele au fost 85% similare.

„A avea o grămadă de „voi” care să ia efectiv deciziile pe care le-ai fi luat tu, acesta este, cred, viitorul”, spune Park.
Acestea sunt modele create pentru a face lucruri în locul tău, nu pentru ca tu să conversezi cu ele, scrie MIT Technology Review.

De exemplu, ar putea să introducă date, să preia informațiile pe care le-ați stocat undeva sau, într-o zi, să vă rezerve călătorii și să programeze întâlniri. Salesforce și-a anunțat proprii agenți bazați pe instrumente în septembrie, urmat de Anthropic în octombrie, iar OpenAI intenționează să lanseze unii în ianuarie, potrivit Bloomberg .

Cercetarea vine cu avertismente. Așa cum tehnologia de generare a imaginii a făcut mai ușoară crearea de deepfake, orice tehnologie de tipul celei de mai sus ridică întrebări cu privire la ușurința cu care oamenii pot construi instrumente pentru a-i personifica pe alții online, inclusiv spunând lucruri pe care persoanele reale nu intenționau să le spună sau autorizând acțiuni pe care cei „adevărați” nu le-ar fi autorizat niciodată.

hotnews.ro

Noutați dupa tema