Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Panasonic și-a readus la viață legendarul fondator ca A.I. pentru a instrui noua generație de angajați

Panasonic și-a readus la viață legendarul fondator ca A.I. pentru a instrui noua generație de angajați

Panasonic, gigantul japonez din domeniul electronicelor fondat în 1918 sub numele de Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works, a creat o versiune AI a fondatorului său decedat cu ani în urmă, afirmând că vrea ca clona sa digitală să instruiască noi angajați, relatează The Register.
Konosuke Matsushita a murit în 1989, iar Panasonic a explicat că numărul oamenilor pe care acesta i-a format personal este în scădere în cadrul companiei, ceea ce face ca această replică A.I. a sa să fie necesară.
„Considerăm că este important ca angajații noștri să înțeleagă corect filozofia de management a fondatorului nostru, Konosuke Matsushita, pe care se bazează Politica noastră de Management de Bază, și să o transmită generațiilor viitoare”, a declarat compania japoneză într-un comunicat.
Aceasta a explicat că sistemul A.I. a fost antrenat folosind 3.000 de înregistrări cu Matsushita, precum și scrieri, prelegeri și interviuri ale sale care au fost digitalizate de Institutul pentru Pace și Fericire prin Prosperitate (PHP) al Panasonic – un think tank și o organizație educațională fondată de Matsushita.
Panasonic a colaborat cu Institutul Matsuo, afiliat Universității din Tokyo, pentru a dezvolta un personaj A.I. care imită stilul de gândire și vorbire al lui Matsushita.
Panasonic speră ca clona A.I. a fondatorului său să fie folosită și de alții
Compania a declarat de asemenea că speră să extindă acest proiect și la colaboratorii direcți și cercetătorii lui Matsushita, astfel încât clona A.I. să poată ajuta utilizatorii să ia decizii de management bazate pe ceea ce fondatorul ar fi gândit sau simțit într-o anumită situație.
„Dezvoltarea tehnologiei A.I. generative oferă o abordare nouă pentru verificarea întrebărilor tradiționale de cercetare, iar noi sperăm că va permite abordarea unor studii interdisciplinare imposibile anterior, folosind metode inovatoare”, a explicat Panasonic.
Matsushita a atins un statut legendar în Japonia, unde este adesea numit „zeul managementului” și este apreciat pentru filozofia sa de leadership și rolul său în transformarea afacerii pe care a fondat-o – ce a început prin vânzarea de lămpi – într-un colos global.
El a scris peste 40 de cărți, dintre care unele rămân populare în ciuda vechimii lor și evoluțiilor în materie de management.
Una dintre lucrările sale, „The Path” (Calea), publicată în 1968, se regăsește pe multe liste de lectură esențială pentru profesioniștii japonezi și se concentrează pe succesul individual și auto-îmbunătățire, în timp ce „Not for Bread Alone” (Nu doar pentru pâine) explorează rolul afacerilor în societate.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema