Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Pe tronsonul feroviar Cantemir-Fălciu continuă lucrările de reabilitare a legăturii feroviare între Moldova și România

Pe tronsonul feroviar Cantemir-Fălciu continuă lucrările de reabilitare a legăturii feroviare între Moldova și România

Ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Vladimir Bolea, a vizitat șantierul stației Prut 2, însoțit de secretarul de stat al ministerului, Mircea Păscăluță, reprezentanți ai întreprinderii de stat „Căile Ferate din Moldova” și delegația Ministerului Transporturilor și Infrastructurii din România, condusă de secretarul de stat Irinel Ionel Scrionșteanu. Tronsonul Cantemir-Fălciu, cu o lungime de aproximativ 4 km, are o poziție strategică la frontiera Moldovei cu Uniunea Europeană. Reabilitarea infrastructurii feroviare, inclusiv a podului feroviar și a gărilor de frontieră Prut 2 (Moldova) și Fălciu (România), va asigura o alternativă importantă pentru tranzitul mărfurilor în contextul diversificării rutelor de export ale Moldovei. De asemenea, delegația moldovenească și cea română au participat la o întâlnire organizată de Consiliul raional Cantemira, unde au avut loc consultări privind elaborarea studiilor tehnico-economice și identificarea locurilor optime pentru construirea podurilor rutiere Cantemira-Fălciu și Leova-Bumbăta. Dialogul dintre autoritățile locale din Moldova și România a vizat identificarea celor mai potrivite variante de traseu, pentru a evita eventualele dificultăți în obținerea acordurilor de mediu și pentru a asigura o mai bună conectivitate a localităților cu viitoarele poduri și drumuri naționale. // 09.07.2025 – InfoMarket

Noutați dupa tema