Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Administrația Aeroportului Internațional Chișinău a anunțat planuri ambițioase de dezvoltare și îmbunătățire a serviciilor pentru pasageri

Administrația Aeroportului Internațional Chișinău a anunțat planuri ambițioase de dezvoltare și îmbunătățire a serviciilor pentru pasageri

Administratorul interimar al aeroportului, Sergiu Spoială și directorul Agenției Proprietății Publice, Roman Cojuhari, au prezentat, vineri, în cadrul unei conferințe de presă, planurile de modernizare și optimizare a funcționării aeroportului, cu accent pe îmbunătățirea calității serviciilor pentru pasageri. Astfel, este planificată extinderea terminalului de pasageri, un proiect crucial pentru creșterea capacității și îmbunătățirea traficului de pasageri, precum și pentru asigurarea criteriilor internaționale de securitate a pasagerilor. De la 1 martie 2025, Aeroportul Internațional Chișinău va prelua, de asemenea, gestionarea restaurantelor și cafenelelor din incinta sa, ceea ce va asigura o rentabilitate mai mare a spațiilor și creșterea veniturilor, precum și reinvestirea în modernizarea aeroportului și un circuit financiar eficient. Se preconizează că încasările vor fi utilizate pentru dezvoltarea infrastructurii aviatice. Autoritatea aeroportuară promite să asigure un proces cât mai scurt de tranziție a zonelor de catering către noua conducere, pentru a reduce disconfortul pasagerilor. În plus, se intenționează preluarea și modernizarea Aeroportului Internațional din Mărculești. Această decizie urmărește să utilizeze potențialul acestei infrastructuri pentru dezvoltarea transportului aerian în Moldova. "Schimbările pe care le anunțăm astăzi sunt doar începutul unui proces de transformare menit să creeze un aeroport modern, eficient și competitiv, unde pasagerii pot beneficia de servicii de calitate și de o experiență de călătorie mai bună. Suntem hotărâți să avansăm în acest proces și să asigurăm o comunicare deschisă cu toate părțile implicate”, a subliniat Sergiu Spoială. Reamintim că aeroportul internațional al capitalei a fost preluat de stat în urmă cu doi ani, după ce a fost concesionat companiei Avia Invest timp de 10 ani. Acordul a fost anulat oficial din cauza neîndeplinirii de către concesionar a obligațiilor investiționale. // 28.02.2025 - InfoMarket

Noutați dupa tema