Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Traficul de pasageri pe aeroportul din Chișinău în luna iulie 2024, comparativ cu aceeași lună a anului 2023, a crescut cu 52,4% - până la 485070 persoane

Traficul de pasageri pe aeroportul din Chișinău în luna iulie 2024, comparativ cu aceeași lună a anului 2023, a crescut cu 52,4% - până la 485070 persoane

Administrația aeroportului din capitală a comunicat acest lucru, menționând că cel mai mare trafic de pasageri în iulie 2024 a crescut pe următoarele destinații: Antalya - 26 212 pasageri; Londra - 19 969 pasageri; Istanbul - 1 870 pasageri; Tel Aviv - 8 675 pasageri; Milano - 9 299 pasageri; Roma - 7 757 pasageri; Frankfurt - 6 801 pasageri; Heraklion - 4 842 pasageri. În același timp, destinațiile noi au transportat 31.745 de pasageri în iulie 2024 (6,54% din traficul total de pasageri): Budapesta - 3.883 pasageri; Istanbul/Sabiha - 8.536 pasageri; Atena - 2.910 pasageri; Enfidha - 3.169 pasageri; Riga - 3.775 pasageri; Stuttgart - 2.088 pasageri; Köln - 2.698 pasageri; Praga - 2.309 pasageri; Dubai - 958 pasageri. Datele pentru segmentul cargo în iulie 2024 arată că au fost transportate aproximativ 232,8 tone de marfă, cu 16,9% mai mult decât în luna iulie a anului precedent. // 05.08.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema