Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Aeroportul Chișinău ar putea fi concesionat din nou, însă decizia finală în acest sens va fi luată după realizarea studiului de fezabilitate

Aeroportul Chișinău ar putea fi concesionat din nou, însă decizia finală în acest sens va fi luată după realizarea studiului de fezabilitate

Declarația a fost făcută de directorul Agenției Proprietății Publice, Roman Cojuhari, în cadrul unei emisiuni la TV8. Vorbind despre o posibilă nouă concesionare a aeroportului capitalei, acesta a menționat că nu se poate spune că va fi neapărat o concesiune sau un parteneriat public-privat. "Necesitatea trebuie să fie stabilită și comunicată guvernului în timpul studiului de fezabilitate. Abia după finalizarea acestei analize vom înțelege mai bine perspectivele întreprinderii, așa că acum nu putem spune nimic concret, ne asumăm doar anumite opțiuni de investiții în terminal și de modernizare a întregii sale infrastructuri”, a declarat Roman Cojuhari. Amintim că în 2013. Aeroportul Chișinău a fost concesionat pentru 49 de ani. Concesionarul a fost compania Avia Invest, afiliată lui Ilan Șor. În 2023, aeroportul a revenit în proprietatea statului. Anterior, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu, a declarat că investițiile în construcția unui nou terminal al Aeroportului Chișinău, a unei parcări și a unei piste sunt estimate la 250-300 de milioane de euro. Potrivit lui, extinderea infrastructurii aeroportuare a capitalei este necesară ca urmare a creșterii continue a traficului de pasageri. // 29.07.2024 - InfoMarket

Noutați dupa tema