Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cel mai mare concern aerian din Europa, grupul german Lufthansa, va începe să opereze zboruri directe Chișinău-Frankfurt din 29 aprilie.

Cel mai mare concern aerian din Europa, grupul german Lufthansa, va începe să opereze zboruri directe Chișinău-Frankfurt din 29 aprilie.

Acest lucru a fost anunțat de administrația aeroportului din Chișinău, menționând că Lufthansa deține a doua cea mai mare flotă aeriană din lume. Zborurile Chișinău-Frankfurt vor fi operate cu avioane Airbus 319, în două clase de servicii: business și econom. Totodată, în perioada 29 aprilie - 23 mai vor fi efectuate 4 zboruri Chișinău-Frankfurt, iar din 25 mai - 5 zboruri. Pasagerii vor avea opțiuni de zbor extinse, putând crea conexiuni convenabile către o multitudine de destinații care acoperă întreaga lume. Lufthansa este, de asemenea, unul dintre cei cinci membri fondatori ai Star Alliance, cea mai mare alianță aviatică din lume, formată în 1997. Aeroportul din Frankfurt este principalul hub al Lufthansa și principala sa bază de operațiuni. // 05.04.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema