Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată Bender-Căușeni-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești este implementat cu succes în Moldova.

Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată Bender-Căușeni-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești este implementat cu succes în Moldova.

Viceprim-ministru, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale Andrei Spînu, a scris pe pagina sa de socializare că lungimea acestui tronson depășește 233 km, iar lucrările de modernizare decurg conform graficului, lucru de care s-a convins după ce a inspectat obiectivul. Andrei Spînu a reiterat faptul că acest proiect a generat deja peste 100 de locuri de muncă pentru localnici. El a declarat că va continua să monitorizeze evoluția lucrărilor, promițând să asigure modernizarea întregii căi ferate din țara noastră. Amintim că, a fost organizată o licitație deschisă pentru reconstrucția segmentului de cale ferată Bender-Basarabeasca-Giurgiulești. În 2020 BERD și BEI au declarat câștigător compania Temirzhol Zhondeu din Kazahstan, membru al grupului de companii Komkor Management. În conformitate cu termenii contractului, compania va restaura și moderniza 233 km de cale ferată în termen de 4 ani. Odată ce proiectul este finalizat, restricțiile de greutate și viteză pot fi ridicate. Viteza trenurilor va crește la 90 km/h pentru trenurile de marfă și la 120 km/h pentru traficul de călători. Costul total al proiectului este de aproximativ 113 milioane de euro. // 13.01.2023 - InfoMarket.

Noutați dupa tema