Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

OTP Bank aduce magia sărbătorilor cu campania #EusuntMoșCrăciun

OTP Bank aduce magia sărbătorilor cu campania #EusuntMoșCrăciun

Sărbătorile de iarnă, înseamnă împărtășirea luminii și căldurii cu comunitatea pe care o servim. În acest spirit, în cadrul campaniei ”Eu sunt Moș Crăciun” angajații OTP Bank și-au asumat rolul de Moși Crăciuni în al treilea an consecutiv și au îndeplinit dorințele a peste 200 de copii din opt raioane ale țării. 
 

Colaborând cu colegii din sucursale, reprezentații primăriilor și serviciilor sociale am identificat copiii care așteaptă magia sărbătorilor cu deosebită nerăbdare. Familiile lor au venituri modeste, dar nevoi stringente, ceea ce însemnă că deseori picilor le lipsesc obiecte de primă necesitate: cizme și scurte pentru sezonul rece, dar și micile bucurii ale copilăriei: cărți și jucării. 
 

Peste 200 de scrisori din Anenii Noi, Fălești, Florești, Căușeni, Cahul, Drochia, Comrat și Ceadîr-Lunga au sosit la adresa Moșilor din OTP Bank. 
 

”Bună ziua Moș Crăciun, 
 

Te rog să-mi aduci o scurtă caldă, pentru că e frig. Bunica m-a ajutat să scriu.”
 

  • - Dănuța, 4 ani, Cahul*
     

Pace pentru toată lumea, sănătate pentru tata, mai puține griji pentru mama – sunt doar câteva din lucrurile pe care copii le-au cerut. În pofida dificultăților cu care se confruntă, în rândurile mici, scrise cu grijă vedem bunătatea și sinceritatea copilăriei.
 

”Sper că îți aduci aminte de mine! Să știi că am fost foarte cuminte, ascultător și responsabil așa cum mi-ai spus tu. Aș dori să vii cu multă zăpadă, ca toți copilașii să fie fericiți, iar ție multă, multă sănătate, Moșule!”
 

  • - Vasile, 7 ani, Drochia
     

Acest spirit ne-a motivat să asigurăm ca fiecare cadou să răspundă deplin nevoilor copilului: atunci când erau solicitate doar rechizite școlare, colegii au inclus hăinuțe calde și delicii. Iar unde erau cerute doar cizme și geci, au adăugat cărți și jucării. 
 

Ne bucurăm că la finele acestei ediții a campaniei ”Eu sunt Moș Crăciun” peste 200 de copii vor continua să creadă în magia bunătății și generozității, care este cu adevărat surprinzătoare: crește atunci când o împărtășim. Vă dorim să vă bucurați de ea cât mai mult în anul ce vine. 

*Numele au fost modificate pentru a proteja identitatea copiilor.
 

 






 


 

 

Noutați dupa tema