Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

PNUD invită personalități din comunicarea strategică și PR din rețeaua globală ICCO să abordeze tema crizei climatice

PNUD invită personalități din comunicarea strategică și PR din rețeaua globală ICCO să abordeze tema crizei climatice

România, prin ARRP este membră cu drepturi depline a ICCO din 2017 și atrage colaborări din Republica Moldova


 

Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Organizația Internațională a Consultanților în Comunicare (ICCO), rețea globală a agențiilor de PR au semnat recent un Memorandum de înțelegere (MoU), pentru a răspunde crizei climatice și a aborda provocările constante de comunicare, în domeniu.
 

PNUD este cea mai mare agenție din cadrul Organizației Națiunilor Unite, care conduce lupta împotriva schimbărilor climatice, prin cele 6 000 de proiecte dezvoltate în 170 de țări. ICCO este o federație de organizații naționale și internaționale de PR, având peste 3000 de agenții membre, în 82 de țări. 
 

Parteneriatul dintre PNUD și ICCO este în principal definit prin crearea unui grup de lucru specializat în comunicarea în domeniul climei (CCT). Grupul de lucru va fi condus de către Chris Pratt, membru al Grupului de Comunicare pe Teme Climatice din cadrul Asociației Britanice de PR și Comunicare (PRCA) și de către Boaz Paldi, Directorul de Creație al PNUD. 
 

Grupul de lucru urmează să se bazeze pe unii dintre cei mai buni comunicatori și strategi de PR din lume, în domeniul climei, pentru a conduce o serie de campanii și de activări, cu scopul de a mobiliza acțiuni pe mai multe piețe globale cheie.


ICCO va anunța noii membri ai Grupului de Lucru în săptămânile ce urmează. Parteneriatul reprezintă un semnal semnificativ de intenție, din partea PNUD, de a apela la competențele și cunoștințele profesioniștilor creativi din PR, pentru a transmite mesaje cu impact asupra schimbărilor climatice, în comunitățile din întreaga lume.
 

Grzegorz Szczepanski, președintele ICCO, a declarat:
 

"Schimbările climatice reprezintă una dintre cele mai importante probleme globale ale timpului prezent și credem că este o problemă pe care industria noastră trebuie să o rezolve. ICCO susține de multă vreme Obiectivele de Dezvoltare Durabilă și recunoaște importanța acestora. Mesajele acestor obiective trebuie să influențeze oameni dintr-o mare varietate de zone geografice și demografice. Acest parteneriat reprezintă o semnificativă recunoaștere, din partea PNUD, a rolului central pe care îl vor juca expertiza PR-lui și a comunicării, în a-și atinge țintele. În același timp, este și o recunoaștere din partea membrilor ICCO a puterii noastre de a provoca schimbări reale. Suntem mândri să sprijinim această cauză."
 

Boaz Paldi, Directorul de Creație al PNUD, a declarat:
 

"PR-ul face parte integrantă din lupta împotriva schimbărilor climatice, iar acest lucru este recunoscut de oamenii de știință și de instituții globale precum PNUD. Parteneriatul cu ICCO va contribui la câștigarea atenției mass media internaționale și la implicarea ei în campaniile noastre, transmițând mesajele PNUD pe piețele locale, într-un mod care va putea fi înțeles, la nivel local. Planul strategic internațional al ICCO, implică mai multe agenții, și va fi esențial pentru succesul activității noastre. Este o colaborare pe termen lung care poate fi dezvoltată pentru îmbunătățirea vieții pe planetă." 
 

Aderarea României la ICCO a fost inițiată de către BDR Associates România, parte din rețeaua globală Hill & Knowlton/WPP și instrumentată împreună cu Asociația Română de Relații Publice (ARRP) care este acum membră cu drepturi depline dezvoltând și colaborări profesionale și cu industria comunicării din Republica Moldova.
 

Despre ICCO
 

Organizația Internațională a Consultanților în Comunicare (ICCO) reprezintă vocea consultanților în relații publice din întreaga lume. ICCO include 40 de asociații din 82 de țări la nivel global. Împreună, aceste asociații reprezintă peste 3.000 de agenții de relații publice. ICCO oferă un forum în care liderii comunicării strategice se întâlnesc și abordează probleme majore de interes comun. Membrii organizației împărtășesc opinii și expertiză, lucrând împreună pentru creșterea standardelor profesionale și etice, pentru susținerea valorii PR-lui în sectorul de afaceri, pregătind industria comunicării pentru tehnologiile, cerințele de competențe și modelele de afaceri ale viitorului. ICCO pune în legătură companiile care își caută parteneriate în diferite părți ale lumii, utilizând rețeaua sa extinsă de birouri de consultanță, pentru a sprijini creșterea sectorului internațional de afaceri. 
 

Despre PNUD: Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) este principala organizație a Națiunilor Unite care luptă împotriva sărăciei și a inegalităților, precum și împotriva schimbărilor climatice. PNUD colaborează cu o rețea extinsă de experți și parteneri din 170 de țări și teritorii, ajutând națiunile să dezvolte soluții integrate și durabile, pentru oameni și pentru planetă.
 

Pentru mai multe informații vă rugăm să contactați: 
 

ICCO: Rob Morbin rob.morbin@iccopr.com 
 

PNUD: Dylan Lowthian, șeful departamentului de presă al PNUD: dylan.lowthian@undp.org

 

Noutați dupa tema