Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib anunță lansarea campaniei de imagine cu genericul „Tu conduci. maib”

Maib anunță lansarea campaniei de imagine cu genericul „Tu conduci. maib”

Tu, clientul și angajatul maib, ne inspiri. Pentru tine creăm. Pentru o experiență mai bună simplificăm procese. „Tu conduci. maib

Maib anunță lansarea noii campanii de imagine, care întrunește valorile brandului centrate pe client. Campania cu genericul „Tu conduci. maib” își propune o schimbare îndrăzneață în comunicarea brandului, poziționând instituția ca un partener de încredere în toate aspectele experiențelor clienților - atât personale, cât și profesionale. 

Noua campanie asigură o continuitate firească și, în același timp, îndrăzneață în comunicarea și poziționarea brandului, în explorarea potențialului la nivel de arhetip, după o serie de evenimente cum ar fi: brand refreshmentul maib, transformarea agile, transformarea culturii la nivel de instituție, a strategiei axate pe digitalizare, inovare, implementării noului model operațional.

Prin campania de imagine, brandul accentuează angajamentul pe care și l-a asumat:

  •      - să fie co-pilotul de încredere al clienților maib, oferind susținere în atingerea celor mai mari obiective și visuri ale clienților, indiferent de anvergura și culorile în care visează, de a-i călăuzi pentru a explora noi înălțimi în viața personală și în dezvoltarea afacerilor.
  •      
  •      - să se lase inspirat de călătoria clienților. Centrarea pe client ne ajută să evoluăm în mod continuu, dezvoltând produse și servicii inovatoare care se potrivesc perfect nevoilor în continuă schimbare ale clienților.

Totodată, campania se va desfășura și pe dimensiunea internă. Ca brand de angajator, maib își propune:
- să investească și în continuare în capitalul uman;
- să susțină angajații maib în descoperirea și atingerea potențialului personal maxim;
- să îi ghideze în călătoria auto-descoperirii și reinventării personale, inspirându-i să se bucure de dezvoltarea profesională pe care și-o doresc în cadrul maib.

Campania se va desfășura în câteva etape și avem toată convingerea că va fi o experiență captivantă deopotrivă pentru clienți, angajați și toți cei interesați. Pentru mai multe detalii despre „Tu conduci. maib”, te invităm să urmărești primul spot din cadrul campaniei:

Maib anunță lansarea campaniei de imagine cu genericul „Tu conduci. maib” (youtube.com)

Tu conduci, tu ești eroul principal al propriei povești și tu decizi cum să-ți construiești viața, iar echipa maib îți va fi alături într-un nou an remarcabil!

Și, da: „Tu conduci. maib”.

Noutați dupa tema