Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank desfăşoară campania „Donează un Ghiozdan Norocos” pentru al patrulea an consecutiv

FinComBank desfăşoară campania „Donează un Ghiozdan Norocos” pentru al patrulea an consecutiv

FinComBank în mod tradițional continuă frumoasa campanie „Donează un Ghiozdan Norocos” care se află la cea de-a 4 ediție, ajungând în vizită la elevi cu ghiozdane și rechizite școlare. Anul acesta, Banca a ajutat cu pregătirile pentru noul an de studii circa 40 de copii din raionul Cahul. 
 

FinComBank încurajează activ educația în rândul tinerii generații, precum și dorința de a studia și de a descoperi lucruri noi. Banca tinde să inspire copiii, elevii și studenții, acordându-le suportul necesar. Darurile oferite în cadrul campaniei sociale „Donează un Ghiozdan Norocosdin acest început de an școlar vin să aducă cu sine dorinţa de a învăţa, de a acumula noi cunoștințe necesare în procesul educațional şi le oferă elevilor încredere că vor reuși să obțină succese.
 

Și în acest început de an școlar, atenția noastră s-a îndreptat către copiii ce provin din familii care cu greu pot să le ofere toate cele necesare pentru studii. Unii au revenit pe băncile școlare, alții pentru prima dată pășesc pragul școlii, însă pentru toți elevii acest ghizdan plin cu rechizite înseamnă ceva mai mult, și anume cultivarea dorinței de a învăța și un imbold de a percepe lumea cunoștințelor mai ușor, mai sigur și mai încrezut. FinComBank crede cu tărie că investiția în educație este una dintre cele mai importante modalități de a le asigura elevilor un viitor de succes, iar această campanie frumoasă vine să aducă o schimbare în viața unui copil care e la început de drum”, a subliniat Mihail BOCICOVAR, directorul Sucursalei nr.8 din or. Cahul, FinComBank.
 

Prin acest gest FinComBank a vrut să fie alături nu doar de elevi, dar și de părinții acestora care cu greu fac față cheltuielilor mari de la început de an școlar. Fiecare ghiozdan a fost personalizat și echipat corespunzător atât pentru băieți, cât și pentru fete în dependență de treapta de învățământ la care se află: primară, gimnazială sau liceală. Un ghiozdan a numărat: caiete de matematică, caiete de limbă română, mapă pentru desen, hârtie colorată, penar, un set de creioane și pixuri colorate, acuarelă, pensule, clei, creioane și pixuri simple, carioci, riglă, set de învelitori, radieră, ascuțitoare și multe alte obiecte utile unui elev, pentru că educația fiecărui copil începe de la lucruri simple, puse într-un ghiozdan frumos și oferite din suflet.
 

Pe parcursul a mai multor ani, FinComBank se implică activ în proiectele sociale, culturale şi de caritate, pentru că crede în oameni, aspirații și speră la un viitor mai bun pentru întreaga societate. Anul 2022 a venit cu multe campanii și evenimente noi și a întărit pozițiile altor campanii de suflet care deja au devenit o tradiție frumoasă pentru Bancă, printre care și campania socială „Donează un Ghiozdan Norocos”.
 

Susținem vise. Susținem oameni. Susținem viitorul.
 

FinComBank - într-un pas prin viaţă!

Noutați dupa tema