Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank își lansează Strategia de dezvoltare pentru următorii trei ani

Victoriabank își lansează Strategia de dezvoltare pentru următorii trei ani

  • - Victoriabank, trendsetter în materie de servicii inovatoare și produse digitale

  • - Bankingul trebuie să fie simplu, comod, accesibil și rapid

  • - Strategia de dezvoltare a Victoriabank este un plan ambițios, dar realist

 

Victoriabank își lansează Strategia de dezvoltare pentru următorii trei ani. În document au fost fixate scopurile pe care Victoriabank urmează să le atingă până în anul 2024. Strategia este orientată spre dezvoltarea organică a băncii, reorganizarea modelului de business și lansarea unor noi produse digitale. De asemenea, Victoriabank are drept obiectiv de a deveni prima opțiune pentru clienți.

 

PREȘEDINTELE VICTORIABANK, BOGDAN PLEȘUVESCU: „Avem misiunea de a dezvolta afacerea noastră prin servicii și produse de înaltă calitate, competitive, sigure și inovatoare. Este un plan ambițios, dar realist, cu pași concreți de acțiune, un plan orientat către client. Mai mult decât atât, noi credem că strategia trebuie să fie cunoscută și de către actualii sau viitorii noștri clienți, nu doar de către acționarii băncii și angajații acesteia. Asta pentru că transparența este una dintre cele mai importante valori ale noastre.”

 

Potrivit Strategiei Victoriabank, clientul este în centrul atenției fiecărui angajat al băncii. 

 

PREȘEDINTELE VICTORIABANK, BOGDAN PLEȘUVESCU:

Vrem să avem clienți fericiți, pentru care Victoriabank este prima alegere când este vorba de selectarea unei bănci, pentru care suntem un partener de încredere. Ne dezvoltăm împreună cu toți clienții noștri. Toate produsele și serviciile noastre sunt pentru actualii și potențialii clienți, persoane fizice și juridice deopotrivă. Acestea sunt adaptate necesităților fiecărui client. Suntem banca ce oferă soluții inovatoare clienților. Digitalizarea va continua să fie cuvântul de ordine în activitatea noastră. Până la sfârșitul anului viitor, cel puțin 80 la sută dintre toate produsele noastre vor fi disponibile online, dar tindem să oferim online absolut toate produsele și serviciile noastre.” 

 

Un loc aparte în Strategia Victoriabank îl au și oamenii care își desfășoară activitatea în bancă. Ei sunt cei care mișcă lucrurile din loc și contribuie la dezvoltarea și succesul băncii. Angajații Victoriabank trebuie să aibă parte, în continuare, de cele mai bune condiții de muncă pentru a putea oferi, la rândul lor, servicii de calitate. 

 

PREȘEDINTELE VICTORIABANK, BOGDAN PLEȘUVESCU:

Noi vrem să oferim un viitor bun în Republica Moldova fiecărui angajat al Victoriabank. Produsele online și unCustomer Relationship Management inteligent vor ajuta la reducerea presiunii operaționale asupra colegilor noștri din Front Office, iar timpul va fi astfel redirecționat pentru comunicarea cu clienții și identificarea nevoilor lor.  Totodată, implementăm o grilă de salarizare adaptată competențelor fiecărui angajat. Procesul de angajare la Victoriabank este și va continua să fie unul transparent. Implementăm un plan de carieră personalizat pentru toți angajații noștri. 60 la sută dintre posturile vacante urmează să fie ocupate prin  mobilitate internă, iar creșterea profesională a angajaților noștri rămâne un deziderat pe care ni-l dorim.” 

 

De asemenea, potrivit Strategiei Victoriabank, cheia succesului și a profesionalismului constă în instruirea continuă. Perfecționarea angajaților este preocuparea permanentă a managementului băncii. Din acest motiv, vor fi lansate și dezvoltate cel puțin două centre de training online și offline. 

 

PREȘEDINTELE VICTORIABANK, BOGDAN PLEȘUVESCU:

Da, avem un plan ambițios dar realizabil pentru Victoriabank. Afilierea la Grupul Financiar Banca Transilvania, cel mai mare grup bancar din România, ne oferă garanția că succesul acționarului nostru poate fi replicat în Republica Moldova, atunci când știi cum să o faci. Ne asumăm rolul de trendsetter al sistemului bancar.” 

 

Strategia de dezvoltare a Victoriabank a fost elaborată la sfârșitul anului trecut de către managementul băncii, care a fost asistat de către o echipă de specialiști din România.

https://www.youtube.com/watch?v=MPGSpUz82F0&t=7s
 
 

Noutați dupa tema