Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib urcă an de an pe podiumul celor mai apreciate branduri din Moldova

Maib urcă an de an pe podiumul celor mai apreciate branduri din Moldova

Maib continuă să fie un brand apreciat în Republica Moldova. De peste un deceniu, banca este premiată de Camera de Comerț și Industrie la concursul Marca Comercială a Anului, pentru rezultatele economice în creștere, implicare socială și activitate centrată pe clienți.
În acest an, la Gala Businessului Moldovenesc, care a reunit pe aceeași scenă zeci de companii locale, maib a revendicat alte două premii care vor completa palmaresul băncii.
Mercuriul de Aur la categoria „Servicii Financiare”, nominalizarea „Reputație și încredere”, reprezintă aprecierea celei mai de succes strategii a unei mărci comerciale autohtone, evaluată în funcție de rezultatele implementării acesteia, inclusiv creșterea vânzărilor, majorarea cotei de piață, valoarea și imaginea mărcii comerciale, încrederea investită de consumatori. 
Prin Mercuriul de Aur la categoria „Servicii Financiare”, nominalizarea „Rebranding”, au fost premiate eforturile creative ale echipei băncii pentru rebrandingul maib din toamna anului 2021. Experții concursului național l-au apreciat ca fiind cel mai eficient și profesionist de pe piață. Un alt criteriu important, care a avut un rol hotărâtor, a fost aprecierea brandului în rândul consumatorilor.
 Ruxanda Capmari, Director Marketing în cadrul maib, a subliniat:
„Rebrandingul - ceea ce pare a fi o simplă schimbare de logo și slogan, ascunde, de fapt, o întreagă poveste în spate. Pentru maib e una dintre inițiativele strategice care înglobează filosofia de brand actualizată exprimată în fiecare punct de contact cu clienții și opinia publică. Am revăzut și îmbunătățit nu doar identitatea vizuală a băncii, ci întregul set de valori, principii de activitate și scopuri de viitor. Aprecierea brandului maib de către experții Camerei de Comerț și Industrie și de consumatori este dovada faptului că eforturile echipei băncii nu doar că au fost resimțite, dar și înregistrează rezultate valoroase. Trofeul „Reputație și încredere” este meritul oamenilor maib, al fiecărui angajat, client, partener și acționar, care contribuie la înariparea celor mai ambițioase proiecte în banking”.
În 2022, maib a fost premiată pentru al șaselea an consecutiv cu distincția „Cea mai bună bancă în Moldova” (Best Bank in Moldova) în cadrul competiției „Best Bank Awards”, organizată de revista Global Finance. În concurs s-au înregistrat bănci din 21 de țări din Europa Centrală și de Est.
Concursul Marca Comercială a Anului se află la cea de-a XIX-a ediție, fiind unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale din Republica Moldova. Rezultatele concursului permit evidențierea liderilor şi stabilirea dinamicii comportamentului consumatorilor pe piața autohtonă. De-a lungul timpului, în competiție au participat peste 1600 de branduri.
 Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, deținând 31,4% din activele bancare ale țării și 34,9% din portofoliul de credite la situația din 31 decembrie 2021. Banca oferă 26% din toate creditele ipotecare acordate moldovenilor, deservește peste 35% din populația Republicii Moldova și se numără printre cei mai mari angajatori din țară.
Banca este bine capitalizată, cu un capital de nivel 1 de 21,1% la situația din 31 decembrie 2021. Maib este recunoscută pe scară largă pentru serviciile sale, pentru deservirea calitativă a clienților și produsele inovatoare. Din 2018, cel mai mare acționar al maib este un consorțiu de investitori format din Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Invalda INVL, un grup lider de gestionare a activelor din Țările Baltice și Horizon Capital, un fond de investiții privat axat pe piețele emergente din Europa.

Noutați dupa tema