Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Două noi premii „Mercuriul de Aur” pentru OTP Bank la concursul Marca Comercială a Anului 2021

Două noi premii „Mercuriul de Aur” pentru OTP Bank la concursul Marca Comercială a Anului 2021

Una din prioritățile de bază promovate de OTP Bank este strâns legată de oameni și de comunitatea în care activează, astfel responsabilitatea socială ocupă un loc aparte în politicile instituției, dovada fiind premiile OTP Bank la concursul Marca Comercială a Anului 2021.
 
Eforturile și investițiile OTP Bank în domeniul responsabilității sociale și educației financiare au fost apreciate cu distincția supremă „Mercuriul de Aur” la nominalizarea „Marca Comercială Responsabilă Social, pentru al doilea an consecutiv. Ceremonia de premiere a avut loc în cadrul evenimentului anual Gala Businessului Moldovenesc, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie.
 
”Suntem onorați să primim această distincție minunată. În primul rând acesta este meritul întregii echipe OTP Bank care din nou a dat dovadă de implicare, dedicație și curaj. Totodată, vreau să mulțumesc tuturor partenerilor împreună cu care am reușit să realizăm atâtea proiecte frumoase și cel mai important – proiecte care au adus un impact vizibil și semnificativ pentru societatea noastră în domeniul sănătate, cultură și artă sau educație. Pentru noi toate aceste direcții sunt prioritare, iar acest premiu confirmă că eforturile noastre au avut rezultate frumoase și nu ne vom opri aici.” a afirmat Elena Guzun Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Corporate Banking.   
 
Totodată, OTP Bank a fost decernată cu „Mercuriul de Aur” la nominalizarea Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat , premiu ce face dovada respectării codului de etică în afaceri, dar și implementării mecanismelor  de promovare a  standardelor  de integritate şi anticorupție în business.
 
 „Pe parcursul a 32 de ani de activitate în sectorul de banking, am învățat cât se poate de bine despre cum trebuie construite relațiile sănătoase atât cu partenerii de afaceri cât și cele în interiorul echipei – iar acest trofeu reprezintă pentru noi un indicator al faptului că politica de etică  și conduită este una corectă și că fiecare detaliu are o valoare și o importanță. Afacerile pot fi construite onest și corect iar relațiile interumane stau la baza acestora”, a afirmat Petru Delinschi, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Retail Banking.
 
Medalia de Aur la categoria „Aprecierea consumatorului” ne onorează și confirmă că vectorul pe care îl urmăm este corect iar alinierea la Grupul internațional OTP are loc cu succes. „Am vrea să mulțumim fiecărui client pentru încrederea acordată și pentru permisiunea să devenim consilierul financiar personal și asta ne motivează să nu ne oprim aici, să dezvoltăm produse și servicii noi pentru cel mai important juriu – clienții noștri”. a declarat  Elena Guzun Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Corporate Banking.   
 
Totodată, în cadrul aceluiași eveniment Fundația pentru Educație Financiară „OK” a fost decernată cu distincția supremă „Mercuriul de Aur” la nominalizareaMarca Comercială Responsabilă Socialdrept apreciere a implicării acesteia în evoluția și dezvoltarea domeniului învățământului și în special a celui financiar la nivel național.
Sub umbrela Politicii de Responsabilitate Socială Corporativă, aliniată la strategia Grupului OTP, OTP Bank acționează ca partener financiar responsabil, angajator responsabil, partener responsabil în comunitate și consumator responsabil.
 

Noutați dupa tema