Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

TOYOTA GAZOO Racing a câștigat cea de-a 90-a ediție 24 de ore de Le Mans, extinzându-și seria de victorii la cinci pe legendarul Circuit de la Sarthe.

TOYOTA GAZOO Racing a câștigat cea de-a 90-a ediție 24 de ore de Le Mans, extinzându-și seria de victorii la cinci pe legendarul Circuit de la Sarthe.

Sebastien Buemi, Brendon Hartley și Ryo Hirakawa au avut o cursă strălucitoare în GR010 HYBRID #8, completând 380 de ture și câștigând steagul în carouri.
 
Al patrulea rezultat al echipei la Le Mans a fost asigurat de câștigătorii de anul trecut Mike Conway, Kamui Kobayashi și José María López în GR010 HYBRID #7, care a trecut linia de finiș la doar 2 minute și 1.222 secunde în spatele lui, pe locul doi.
 
A patra victorie a lui Sebastian stabilește un nou record de victorii în rândul piloților elvețieni, în timp ce a treia victorie a lui Brendon îl face cel mai de succes pilot de la Le Mans din Noua Zeelandă. Prima victorie a lui Ryo la Le Mans și prima sa victorie la TOYOTA GAZOO Racing l-au făcut al cincilea pilot japonez care a ocupat primul loc pe podium.
 
Cele două Hypercars GR010 HYBRID au dus o luptă intensă în frunte, liderul schimbându-se de mai multe ori pe măsură ce cursa creștea și scădea, cu trafic, zone lente și evoluție a pistei.
 
Această competiție a durat 16 ore, iar de cele mai multe ori cele două boliduri circulau cu o diferență de doar câteva secunde. Dar natura cursei s-a schimbat dramatic în turul 256, când José a alunecat de pe locul șapte pe marginea pistei cu o defecțiune a motorului din față.
José a efectuat o resetare a sistemului și a putut să se întoarcă la boxe, unde resetările ulterioare au rezolvat problema și i-au permis nr. 7 să continue la viteza normală de cursă, deși la aproape un tur în spatele noului lider Brandon în GR010 HYBRID #8.
“Toyota Gazoo Racing a reușit să câștige Le Mans de cinci ori la rând. Mulțumim numeroșilor noștri fani și parteneri care continuă să lupte împreună. Mulțumiri tuturor. Apreciez cu adevărat sprijinul dumneavoastră continuu.” - Akio Toyoda, președinte, Toyota Motor Corporation.
Toyota Centru Chișinău Continent
Str. Arborilor 17/1
Or. Chişinău
Republica Moldova
Tel: +373 22 79 14 77
https://www.toyota.md
 
 
 
 

Noutați dupa tema