Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Land Cruiser Prado, istorie și beneficii

Land Cruiser Prado, istorie și beneficii

În 1987, Toyota a introdus în lume Land Cruiser Prado. Numele Prado este tradus din spaniolă ca ranch la poalele de pe deal, ceea ce definește scopul principal și esența acestei automobilului. A fost conceput pentru locuitorii orașelor mici, fermieri sau locuitorii de vară. Land Cruiser Prado distins de modele similare de la alți producători - confort în interior.
 

Automobilul era un SUV cu structură de cadru cu axe solide, arc spate și suspensie cu arc față. Conducerea a mers pe toate roțile, a fost o schimbare în treaptă.
 

De la începutul existenței mărcii japoneze Toyota, Land Cruiser a devenit chipul și modelul său principal. Intrarea pe piata a influentat semnificativ dezvoltarea companiei. Astăzi, modelul este asociat cu cuvintele „calitate” și „fiabilitate”.
 

Land Cruiser Prado a evoluat de la un SUV dur, dur, cu performanțe excelente, cu tracțiune integrală la un confortabil, modern, frumos și nu mai puțin accesibil. Astăzi Land Cruiser este considerat unul dintre cele mai circulabile mașini din lume. Secretul puterii constă în cadrul ei. Caroseria lui Prado este așezată pe un cadru de încredere care protejează împotriva vibrațiilor, ajută la confortul călătoriei chiar și pe cele mai dificile suprafețe de drum.
 

Performanța off-road impresionantă, siguranța, fiabilitatea și caracterul puternic au făcut din Land Cruiser Prado un clasic de cult.
 


Caracter puternic

Cu un nou motor diesel de 2,8 litri cu o putere crescută de 200 CP. Toyota Land Cruiser Prado va accepta cu ușurință orice provocare și va supune voinței sale chiar și cele mai impracticabile terenuri.


Arsenal offroad

Toyota Land Cruiser Prado este echipat cu o suspensie adaptabila reglabila cu mai multe moduri de functionare, iar sistemul Multi-Terrain Select iti permite sa te adaptezi la diferite tipuri de suprafata drumului, ceea ce garanteaza o miscare sigura in orice conditii.


Permeabilitate ridicată

Un semn sigur al unui SUV adevărat este structura cadrului, tracțiunea integrală și capacitatea geometrică de cross-country. Rigiditatea structurală crescută este esențială pentru performanțe remarcabile în condiții grele de teren off-road și pentru cel mai înalt nivel de siguranță pasivă.


Aspectul câștigătorului

Optica LED, o grilă impresionantă a radiatorului, elementele întunecate și liniile stricte ale caroseriei creează o silueta masculină a Toyota Land Cruiser Prado.


Interior premium

Confortul perfect al Toyota Land Cruiser Prado este atins datorită climatizării în 3 zone, trapei electrice, materialelor de finisare de înaltă calitate și ergonomiei îmbunătățite.


Tehnologii avansate

Toyota Land Cruiser Prado este echipat cu tehnologii avansate: un afișaj LCD color de 9 inchi pe consola centrală, precum și un sistem multimedia cu suport pentru Apple Carplay© și Android Auto© și navigație.

Automobilul este disponibil pentru test-drive și comandă la Toyota Centru Chișinău Continent

Str. Arborilor 17/1

Or. Chişinău

Republica Moldova

Tel: +373 22 79 14 77

https://www.toyota.md/ru/cars/land-cruiser-prado

Noutați dupa tema