Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește primăvara”

Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește primăvara”

Chișinău, 1 martie 2021. Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește Primăvara”. Scopul acesteia este de a aduce în prim plan și a redimensiona, prin intermediul artei și culturii, nuanțele frumosului odată cu revenirea la un nou ciclu de viață a anotimpului renașterii.

Campania “Nimeni nu oprește Primăvara” se va desfășura în perioada martie-mai 2021 prin derularea unor acțiuni promovate atât pe platformele on-line, cât și pe cele offline. 

Printre activitățile planificate de către Victoriabank se numără decorarea sediului central al instituției bancare în culorile primăverii și expunerea unor picturi în vin, cu tematică florală, ale maestrului Vasile Botnaru, iar acestea vor putea fi admirate de către clienții băncii.

De asemenea, toți cei care vor trece pragul Victoriabank vor primi în dar postcarduri cu imagini ale picturilor artistului, însoțite de un citat personalizat pe verso.

Am acceptat cu bucurie invitația de a participa în Campania “Nimeni nu oprește Primăvara” în ipostaza oarecum improprie de artist deoarece mi s-a propus să definesc și eu acest anotimp energizant prin definiție, folosind și materiale pe potrivă. Este regretabil că traversăm cu toții vremuri de lipsuri și limitări, dar accesul, fie și limitat, la artă, la creație, oferă o șansă în plus de a ieși victorioși în calea primăverii de neoprit”, a declarat autorul lucrărilor, Vasile Botnaru. 

De asemenea, Victoriabank va continua o serie de acțiuni care vor surprinde în cel mai plăcut mod clienții săi. 

Președintele instituției, Bogdan Pleșuvescu a făcut o legătură indisolubilă între anotimpul învierii și activitatea unității bancare: “În definitiv, Primăvara este momentul reflecției, pentru că odată cu primenirea firească a naturii, începi să regândești și multe lucruri noi, importante pentru oameni, și mereu chemătoare la un nou început. Să nu uităm că primăvara trecută abia își intrase în drepturi, că am devenit martorii și prizonierii unei situații complicate și complexe, cea a pandemiei care ne-a obligat să ne închidem în case. Săptămâni la rând am privit de la geamurile propriilor locuințe cum înfloresc copacii, cum înverzește iarba, însă nu ne puteam bucura din plin de toată splendoarea și frumusețea din jur. Dar viața merge înaine. Iar Primăvara reprezintă o nouă șansă, un nou început, și, desigur, provocări pe potrivă.”

Despre Victoriabank:

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.

Noutați dupa tema