Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

#CumpărăDeLângăTineChallenge s-a extins și în regiuni

#CumpărăDeLângăTineChallenge s-a extins și în regiuni

Campania #CumpărăDeLângăTine continuă și în regiunile țării
Susținerea business-ului local mic și mijlociu reprezintă una din prioritățile Victoriabank
#OameniiDeLaVictoriabank cumpără produse direct de la producătorii din regiuni  
 
Chișinău, 22 februarie 2021. Campania #CumpărăDeLângăTine, preluată de Victoriabank de la colegii de la Banca Transilvania (BT), a ajuns și în regiuni. Mai mulți angajați ai băncii promovează pe rețelele de socializare antreprenori mici și mijlocii de pe întreg teritoriul țării, printr-un gest  firesc de solidaritate cu aceștia.
Antreprenorii, indiferent de mărimea cifrei de afaceri, plătesc taxe, impozite și creează locuri de muncă. Oferind sprijin afacerilor autohtone, oamenii susțin  businessul local și astfel, cu eforturi conjugate,  economia Republicii Moldova se dezvoltă.  Este o situație win-win în care fiecare persoană implicată are de câștigat.  
Alina Ceban, angajată în cadrul Victoriabank a ales să meargă direct la un mic producător din țară pentru a cumpăra miere de albine.
“În satul Chișcăreni, familia Turtureanu dezvoltă o afacere mică, dar cu mult efort și cu dăruire. Tocmai de asta, azi am decis să vă povestesc despre ei. Împreună putem să-i ajutăm să reziste în această perioadă, să le facem viața mai ușoară și să îi motivăm să dezvolte antreprenoriatul din Republica Moldova”, a îndemnat Alina Ceban.
Latura umană a unei societăți se evidențiază în cele mai complicate situații. Pandemia, care a lovit dur, a fost și este un test de rezistență, solidaritate și curaj. Fără aceste trăsături indispensabile unei comunități umane nu am putea depăși provocările cu care ne confruntăm.
Prima acțiune de susținere a fost făcută de angajații băncii, prin recomandarea susținerii afacerilor din Chișinău, indiferent dacă antreprenorii sunt sau nu clienți ai Victoriabank.
Suntem încrezători că mesajul nostru va fi auzit, exemplul va fi urmat cu atât mai mult cu cât eroii campaniei noastre “Cumpără de lângă tine!” sunt cei care contribuie substanțial la economia țării și la crearea locurilor de muncă. Mesajul nostru face apel la solidaritate și este încărcat de emoții pozitive care ne amintesc de forța și puterea oamenilor Moldovei”, a declarat Preşedintele Comitetului de Direcție Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu.
“Cumpără de lângă tine” este o provocare lansată de Banca Transilvania în România și care a fost implementată  cu succes de către Victoriabank în decembrie 2020 și în Republica Moldova. Scopul acesteia este de a susține și de a recomanda afaceri mici, locale, astfel încât  mai multe persoane să afle de ele și să le cumpere  produsele direct de la producătorii din regiuni, oameni care investesc pasiune, timp și suflet în tot ceea ce fac.
 
Despre Victoriabank:
Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.

Noutați dupa tema