Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Totalizările programului Zoom in banking 2.0 de la Victoriabank

Totalizările programului Zoom in banking 2.0 de la Victoriabank

Peste 150 de persoane au beneficiat de instruire în domeniul financiar-bancar
Nouă webinare tematice în cadrul ediției Zoom in banking 2.0
Stagii de practică cu remunerare de la Victoriabank

Chișinău, 17 februarie 2021. Cea de-a doua ediție a programului Zoom in banking, lansată în noiembrie 2020, în parteneriat cu Academia de Studii Economice (ASEM) și European Business Association Moldova, se află pe ultima sută de metri. Organizatorii și participanții acestuia sunt mulțumiți de rezultate.
Obiectivul principal al programului este de a consolida abilitățile practice legate de activitatea bancară în rândul studenților și personalului didactic, prin implicarea practicienilor bancari și a experților internaționali. Prin intermediul acestui program are loc alinierea parcursului de formare educațională la necesitățile mediului bancar național.

Pe parcursul celor trei luni de la lansare, programul a reușit să instruiască, prin intermediul platformei online Zoom, peste 150 de persoane. Participanții proiectului, studenți și profesori din cadrul ASEM, precum și reprezentanți ai companiilor locale, au acumulat, în cadrul celor 9 webinare, informații practice din domeniul financiar-bancar, direct de la profesioniști. Printre subiectele abordate se numără: „Relațiile de muncă. Drepturile și obligațiile angajaților și angajatorilor”; „Băncile în calitate de intermediari pe piața valorilor mobiliare din Moldova”; „Aplicarea IFRS în industria bancară”; „Evaluarea riscului de credit” și altele.

„Succesul primei ediții ne-a motivat să continuăm și să dezvoltăm mai departe acest proiect educațional. Aducem, încă o dată, mulțumiri partenerilor noștri, fără de care implementarea proiectului nu ar fi fost posibilă. Exprimăm recunoștință față de rectorul ASEM și întreaga echipă de profesori, care prin aportul și implicarea lor educă tineri specialiști dedicați și inteligenți, ce vor constitui în viitor masa critică a sistemului financiar-bancar al Republicii Moldova. De asemenea, apreciem contribuția considerabilă a comunităților de business locale, care au fost implicate în proiect prin intermediul suportului oferit de EBA Moldova” a declarat Valentina Sohoțchi, director Resurse Umane.

În cadrul programului sunt abordate subiecte practice și creative precum cel din ultimul seminar, planificat pe 18 februarie, cu genericul „Cât de mult se deosebește marketingul în banking, de marketingul în vinificație?”, speaker-ul căruia va fi Sorin Bălănel, Director al Direcției Relații cu Publicul și Marketing al Victoriabank.

„Importanța marketingului în business a crescut semnificativ în timp. Activitatea de marketing este o strategie continuă care ajută afacerile să se dezvolte. Instrumentele de promovare sunt aplicabile în fiecare domeniu, fie el domeniul bancar sau cel al vinificației. Putem folosi aceleași tactici pentru produse diferite, indiferent de sfera în care activăm, deoarece, în ultimă instanță, marketingul nu e doar despre ce vindem, dar redă istorii, emoții și trăiri prin storytelling și un custom experience ce depășește așteptări”, menționează Sorin Bălănel.
Analogic ediției Zoom in banking 1.0, Victoriabank va oferi, începând cu luna martie, stagii de practică cu remunerare. În cadrul acestora vor participa studenții ASEM care s-au înregistrat la acest proiect. În urma evaluării cunoștințelor teoretice, cei selectați vor beneficia de stagiu de practică cu remunerare în cadrul Victoriabank și posibilitatea angajării ulterioare.

Despre Victoriabank:
Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.

Noutați dupa tema