Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În Moldova, vânzările totale de servicii de internet mobil în trimestrul doi, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021, au crescut cu 4,1% - până la 327,3 milioane de lei.

În Moldova, vânzările totale de servicii de internet mobil în trimestrul doi, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021, au crescut cu 4,1% - până la 327,3 milioane de lei.

Agenția Națională pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației a raportat că venitul mediu lunar pe utilizator (ARPU) pentru internetul mobil prin intermediul smartphone-urilor a scăzut cu 6,5% și a ajuns la 36,2 lei, în timp ce ARPU pentru internetul mobil dedicat a crescut cu 8,4% - până la 101,4 lei. Cotele de piață ale furnizorilor de servicii de internet mobil în ceea ce privește veniturile au fost următoarele: Orange Moldova - 59%, Moldcel - 36%, Moldtelecom-Unite - 5%. Potrivit datelor prezentate la ANRCETI de către furnizorii de rețele și servicii de comunicații mobile (Orange Moldova, Moldcell și Moldtelecom-Unite), volumul total al traficului de Internet mobil în trimestrul II 2022 a crescut cu 28% față de aceeași perioadă a anului trecut și reprezintă 61,5 milioane GB. În același timp, traficul generat de utilizatorii de internet mobil prin intermediul telefoanelor inteligente a crescut cu 48,7%, ajungând la aproximativ 47,5 milioane GB, în timp ce traficul generat de utilizatorii de internet mobil dedicat a scăzut cu 13,2%, ajungând la 13,9 milioane GB. Un utilizator conectat la internetul mobil de pe un smartphone a generat un trafic mediu lunar (AUPU) de 6 GB (+28,3%), în timp ce un utilizator care a utilizat un acces dedicat la internetul mobil a generat 34,7 GB (+16,4%). Potrivit datelor ANRCETI, în trimestrul II, 2022, numărul total de utilizatori cu acces la Internet mobil prin intermediul rețelelor 4G a crescut față de sfârșitul anului 2021 cu aproximativ 5,7% și a depășit 2,1 milioane, ceea ce reprezintă 76% din numărul total de conexiuni la serviciile de Internet mobil în bandă largă. Numărul total de utilizatori de Internet mobil în bandă largă a crescut cu 3,5% în perioada analizată și a ajuns la aproximativ 2,8 milioane, în timp ce numărul utilizatorilor de Internet mobil dedicat a scăzut cu 8,8%, ajungând la 134 mii. Ca urmare a acestei dinamici, rata de penetrare a serviciilor de acces la Internet mobil în bandă largă, la 100 de locuitori, a crescut cu 4,5 puncte procentuale și a ajuns la 106,8%. // 19.09.2022- InfoMarket.

Noutați dupa tema