
În Republica Moldova, volumul vânzărilor pe piața serviciilor de telefonie fixă în primul trimestru al anului 2022 a fost de circa 78 milioane de lei, fiind în scădere cu 12,8% față de aceeași perioadă a anului 2021.
Agenția Națională pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației a anunțat că această cifră s-a redus din cauza scăderii numărului de abonați și a traficului de voce în rețelele de telefonie fixă. Venitul mediu lunar per utilizator (ARPU) pentru serviciile de telefonie fixă în ianuarie-martie 2022 a constituit 21,1 lei și a scăzut cu 10,4%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. În același timp, ARPU al Moldtelecom a fost de 27,1 lei, iar cel al furnizorilor alternativi - de 17,4 lei. La sfârșitul primului trimestru al anului 2022, cota de piață a Moldtelecom după venituri a fost de 92,9%, în scădere cu 0,6 puncte procentuale. //20.06.2022 - InfoMarket.