Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Guvernul german vrea să ajute Volkswagen, pentru ca grupul să nu închidă fabrici în ţară

Guvernul german vrea să ajute Volkswagen, pentru ca grupul să nu închidă fabrici în ţară

Ministrul german al Economiei, Robert Habeck, a declarat vineri că doreşte să ajute Volkswagen să treacă printr-o perioadă de reducere a costurilor fără a fi nevoie să recurgă la închiderea unor fabrici, reflectând preocupările legate de cel mai mare producător de automobile din ţară.
În timpul unei vizite la fabrica Volkswagen din Emden, Germania, ministrul a spus că doreşte, de asemenea, să se asigure că măsurile de politică de personal rămân în cadrul normal al negocierilor colective, relatează News.ro citând agenția Reuters.
Comentariile lui Habeck vin în vreme ce conducerea Volkswagen este pregătită să iniţieze discuţii aprinse cu puternicele sindicate cu privire la noile acorduri salariale şi la posibile închideri de fabrici în Germania, considerente care au generat unde de şoc în industria auto mondială.
Habeck a spus că există limite în ceea ce ar putea face guvernul său pentru a sprijini Volkswagen, adăugând că structura şi viabilitatea afacerii se datorează politicii companiei.
„O mare parte a sarcinilor trebuie să fie tratate chiar de Volkswagen. Aceasta este treaba companiei”, a spus el reporterilor.
Politicienii ar putea ajuta prin îmbunătăţirea cadrului şi transmiterea semnalelor corecte de piaţă, a spus ministrul, adăugând că aceasta include stimularea trecerii la motoare electrice.
Într-un semn de deteriorare a situaţiei din industrie, în condiţiile în care atât BMW, cât şi Mercedes-Benz şi-au redus previziunile în ultimele zece zile, Habeck va discuta luni cu directori superiori şi reprezentanţi ai industriei.
Un purtător de cuvânt al Ministerului Economiei a spus că acesta va fi un schimb virtual de opinii cu producătorii de maşini şi furnizorii, cu scopul de a face Germania o piaţă lider pentru vehicule electrice.
Guvernul Germaniei urmăreşte în prezent cu atenţie situaţia de la Volkswagen, care are aproximativ 300.000 de angajaţi în cea mai mare economie a Europei, şi a discutat cu toate părţile implicate.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema