Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Egiptul a semnat cu gigantul german Siemens un contract de 8 miliarde euro pentru căi ferate de mare viteză

Egiptul a semnat cu gigantul german Siemens un contract de 8 miliarde euro pentru căi ferate de mare viteză

Siemens a anunţat că a încheiat cea mai mare comandă din istorie pentru a construi a şasea reţea feroviară ca mărime din lume, scrie Deutsche Welle. Liniile de cale ferată vor conecta oraşele aflate de-a lungul Nilului cu litoralul Marii Roşii şi al Mării Mediterane.

Proiectul presupune construirea a 2.000 de kilometri de căi ferate de mare viteză. Contractul, de 8,1 miliarde euro, este cel mai mare pe care compania l-a obţinut vreodată în istoria sa de 175 de ani. Acordul include, pe lângă liniile de cale ferată, 41 de trenuri de mare viteză, 94 de trenuri regionale şi opt depouri şi staţii pentru marfare.

De asemenea, Siemens se va ocupa de întreţinerea sistemelor timp de 15 ani. Megaproiectul va conecta feroviar 60 de oraşe la viteze de până la 230 km/h. Astfel, 90% din populaţie va avea acces la transportul cu trenul.

Zf.ro

Noutați dupa tema