Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Alphabet este o maşină de făcut bani. Gigantul american din spatele Google a raportat vânzări de peste 55 mld. dolari în T1, în creştere cu 34%. Profitul a crescut cu 160%

Alphabet este o maşină de făcut bani. Gigantul american din spatele Google a raportat vânzări de peste 55 mld. dolari în T1, în creştere cu 34%. Profitul a crescut cu 160%

Alphabet, compania-mamă a Google, a înregistrat venituri record în primul trimestru din 2021, pe fondul unei creşteri semnificative a pieţei de advertising şi marketing digital, potrivit WSJ.
Gignatul a raportat venituri de 55,31 miliarde de dolari în T1 2021, o creştere de 34% faţă de aceaşi perioadă a anului trecut. Trebuie menţionat că în T1 2020 veniturile din advertising au fost afectate de momentul în care pandemia de Covid-19 a lovit în toată lumea.
Totodată, profitul a crescut cu circa 160%. Potrivit MarketWatch, Alphabet a raportat un profit de 17,93 miliarde de dolari, adică 26,29 de dolari per acţiune în primul trimestru din 2021, în comparaţie cu un profit de 6,84 miliarde de dolari, adică 9,87 de dolari per acţiune în T1 2020.
Astfel, profitul a atins un nivel record pentru al treilea trimestru la rând, ceea ce a declanşat o creştere de 4,5% a acţiunilor după închiderea şedinţei de tranzacţionare.
Veniturile s-au ridicat la 55,31 de miliarde însă după eliminarea costurilor cu achiziţia de trafic (TAC), acestea se situează la 45,6 miliarde de dolari – o îmbunătăţire faţă de nivelul de 33,7 miliarde de dolari din T1 2020.
Rezultatele au depăşit aşteptările analiştilor, în contextul în care un sondaj FactSet arăta un profit estimmat la 15,75 de dolari per acţiune.
Un alt aspect important al evoluţiei ţine de marja operaţională a companiei, care s-a îmbunătăţit la 30%, în comparaţie cu 19% în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pandemia a generat „vânt în pânze” pentru businessul de advertising digital al companiei, în contextul în care mai mulţi oameni au trăit online în timpul primului an de pandemie, utilizând Google pentru majoritatea nevoilor şi curiozităţilor pe care le aveau, respectiv YouTube pentru entertainment. Brandurile s-au aliniat şi au mutat banii dinspre print, TV şi promoţii în magazine înspre universul online.
Conform WSJ, veniturile companiei din produsele-cheie s-au situat la 31,88 de miliarde de dolari, iar aici este inclus motorul de căutare, Gmail-ul şi Google Maps. Per total, aceste produse au înregistrat o creştere de 30%. În cazul YouTube, veniturile au crescut cu 49%, până la 6 miliarde de dolari.

Zf.ro

Noutați dupa tema