Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un nou proiect auto inovator: Renault şi Plug Power vor dezvolta vehicuke comerciale pe hidrogen

Un nou proiect auto inovator: Renault şi Plug Power vor dezvolta vehicuke comerciale pe hidrogen

Producătorul francez de automobile Renault şi compania americană Plug Power şi-au unit forţele pentru a dezvolta vehicule comerciale uşoare alimentate cu hidrogen (LCV), au anunţat companiile, citate de Reuters.
Companiile au semnat un memorandum de înţelegere pentru a lansa o un joint venture cu sediul în Franţa până la sfârşitul lunii iunie, vizând o cotă de peste 30% din piaţa vehiculelor comerciale uşoare alimentate cu pile de combustie din Europa, se arată într-un comunicat comun.

Compania mixtă va combina capacităţile de producţie Renault cu cunoştinţele de fabricare a celulelor de combustibil şi a sistemului de hidrogen ale Plug Power, stabilind un centru de producere a pilelor de combustie în Franţa pentru integrarea în platformele LCV.
Centrul va furniza, de asemenea, sisteme de alimentare cu hidrogen.
Plug Power, care are o valoare de piaţă de peste 25 de miliarde de dolari, spune că a furnizat peste 40.000 de sisteme de celule de combustibil pentru e-mobilitate, mai mult decât oricine altcineva din lume şi a devenit cel mai mare cumpărător de hidrogen lichid.
Renault, cu o valoare de piaţă de peste 13 miliarde de dolari, a vândut aproape 3,8 milioane de vehicule în 134 de ţări în 2019. Are 40 de fabrici şi are peste 180.000 de angajaţi.

Zf.ro

Noutați dupa tema