Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Decizia de a vinde compania moldovenească Danube Logistics (operatorul portului Giurgiulești) companiei olandeze Danube Logistics Holding BV nu este discutată de instanță și rămâne în vigoare.

Decizia de a vinde compania moldovenească Danube Logistics (operatorul portului Giurgiulești) companiei olandeze Danube Logistics Holding BV nu este discutată de instanță și rămâne în vigoare.

Acest lucru a fost declarat de Danube Logistics, explicând cea mai recentă decizie a instanței olandeze. În special, compania a furnizat clarificări cu privire la hotărârea din 7 septembrie a Curții de Apel din Amsterdam, în contextul interpretărilor false și înșelătoare difuzate de Bemol Retail și presa afiliată. Danube Logistics a menționat că în septembrie 2020, Danube Logistics Holding BV a intentat un proces în Olanda împotriva Bemol Retail și a mai multor companii afiliate acesteia după ce au încercat să ocolească decizia finală și efectivă a Curții de Apel Amsterdam din 11 septembrie 2018 în Moldova. Conform acestei decizii finale, vânzarea întreprinderii moldovenești Danube Logistics către compania olandeză Danube Logistics Holding BV ("Decizia privind vânzarea portului") în 2011 a fost recunoscută ca fiind absolut legală și transparentă, precum și orice declarații ale Bemol Retail despre presupusele încălcări făcute de domnul Thomas Moser s-au dovedit a fi nefondate. Instanța a considerat, de asemenea, că evaluarea și prețul de vânzare sunt corecte. La 7 septembrie 2021, Curtea de Apel Amsterdam a respins cererea Danube Logistics Holding BV de a pune capăt acțiunilor Bemol Retail din Moldova, care încalcă Decizia de vânzare a portului, argumentând că instanța olandeză nu are dreptul să intervină în administrarea justiției de către un alt stat. Cu toate acestea, aceeași decizie a Curții de Apel din Amsterdam precizează în mod clar că decizia de a vinde portul nu este discutată și, în consecință, rămâne în vigoare. „Astfel, este clar că declarația publicată de Bemol Retail și de unele agenții de știri este falsă și manipulatoare”, - menționează Danube Logistics. Compania Danube Logistics este investitorul general și operatorul portului Giurgiulești, principalul port fluvial din Moldova cu acces la mare. Din 2005, Danube Logistics a transformat portul Giurgiulești în unul dintre cele mai de succes porturi de pe Dunăre, facilitând comerțul internațional al companiilor moldovenești cu companii din peste 50 de țări în fiecare an. Danube Logistics este deținută integral de compania olandeză Danube Logistics Holding BV. Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare este singurul proprietar final al grupului de companii Danube Logistics. // 16.09.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema